שתף קטע נבחר

שום מתרץ את ה-1:1 בכפ"ס: יש עלינו הרבה עומס

בית"ר ירושלים לא הרשימה במשחק מול השביעית בטבלה, ולמאמנה ברורה הסיבה. על התקרית עם עידן טל: "את מה שיש לי להגיד, אומר בארבע עיניים". אוחנה על השיוויון של גיא דיין: "אני שמח שהחילוף פגע בול". דיין: "אלי אמר לי לחפש את השער"

בית"ר ירושלים שוב לא הרשימה, אחרי 1:1 מאכזב מול הפועל כפר סבא. האלופה אמנם שמרה על פער 11 נקודות מהסגנית מכבי נתניה, אך הרבתה להחמיץ במחצית הראשונה, ובשניה כמעט והפסיקה לשחק. שער של רומולו אחרי 16 שניות היה אמור להוציא כפר סבא מהמשחק, אבל מה שיזכרו אולי מהמשחק הזה, הוא את התגובה של עידן טל כלפי מאמנו יצחק שום, כשזה קרא לו לתדרוך טקטי ליד קו החוץ.

 

 

טל הגיב בתנועת זילזול ושום בחר להוציאו מיד אחר כך. בסיום המשחק הודה שום כי זו היתה הסיבה לחילוף: "לכל שחקן מותר להתעצבן, אבל הוא עשה תנועה ולכן הוצאתי אותו. מה שיש לי להגיד, אומר לו בארבע עיניים". טל עצמו, לא ישב על הספסל ברגע שהוחלף בדקה ה-67 וגם היה הראשון לצאת מהאיצטדיון. בבית"ר אמורים להחליט ביממה הקרובה, אם להעמיד את עידן טל לדין משמעתי.

 

לגבי המשחק אמר שום: "שיחקנו מצויין במחצית הראשונה, אבל אם מגיעים לכל כך הרבה מצבים ולא מבקיעים, אז או שהיינו עייפים או שלא מרוכזים. מצד שני אי אפשר לשחק חמישה משחקים רצוף בשבועיים. יש לנו הרבה עומס, השחקנים עייפים, אבל אין תירוצים. הסיבה היחידה שבגללה לא ניצחנו, היא בגלל שלא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו במחצית הראשונה. הליגה עדיין לא גמורה". אגב, שום הכחיש את הספקולציות האחרונות לגבי מועמדותו לאימון נבחרת יוון.

 

מיכאל זנדברג הוסיף: "כפר סבא קיבלה את השער בדקה הראשונה ולמעשה ויתרה על המשחק. היינו צריכים לגמור אותו במחצית הראשונה עם כל ההזדמנויות שהיו לנו, אבל הכדורגל זה משחק אכזרי. ממצב ראשון של כפר סבא, הם הבקיעו גול בדקה האחרונה".


הכעיס את שום. עידן טל מול אורי אוזן (צילום: אלי אלגרט)

 

גיא דיין: "אלי אמר לי לחפש את השער"

הקבוצה של אלי אוחנה מצידה, עצרה רצף של ארבעה הפסדים ביתיים רצופים, למרות שחלק מהקהל שלה החרים את המשחק בשל העובדה שהנהלת המועדון העבירה אותו ליציע אחר לטובת אוהדי בית"ר.

 האוהדים צפו במשחק בפאב ה'פוגי דיו' ואוחנה התייחס לכך בסיום המשחק: "הצלחנו להוציא תיקו מול הקבוצה ללא ספק הכי טובה בארץ. צר לי על האוהדים שחלקם לא הגיע היום וראה אותנו עוצר את רצף ההפסדים בבית. אני מקווה שנגמול להם גם במשחק הבית הבא".

 

על המשחק עצמו אמר אוחנה: "במחצית הראשונה פשוט לא הגענו למשחק, היינו בפאניקה. אף אחד מהשחקנים לא תפקד. במחצית השנייה זה קצת התאזן. אני שמח שהצלחנו לכבוש ולהשוות. אני שמח שלפעמים חילופים פוגעים בול כמו שקרה היום עם גיא דיין".



אוחנה מרוצה, רק חבל שהם לא הגיעו. אוהדי כפר סבא ב'פוגי דיו'

 

כובש השער גיא דיין, לא יכול היה להסתיר את החיוך בסיום, אחרי שנכנס בדקה ה-87 והבקיע בנגיעה הראשונה שלו בכדור: "לפני שנכנסתי אלי אמר לי לחפש את השער מכל מצב וזה מה שעשיתי. אני שמח שהוכחתי את עצמי היום. אני שמח שהצלחתי להבקיע את שער השוויון בסיום".
בוקסה ציונים הפועל כפר סבא ביתר ירושלים
ציונים
הפועל כפר סבא ציון בית"ר ירושלים ציון
אוהד לויטה 7 טברטקו קאלה 6
אורי אוזן 4 כריסטיאן אלבארס 5
גיל קין 5 תומר בן יוסף 5
דגלאס דה סילבה 5 אריק בנאדו 6
לירה 3 יואב זיו 5
אלירן סיימון (69) 3 דרק בואטנג 6
יעוזה אבובקרי (87) 5 עידן טל (67) 6
בן לוז 4 מיכאל זנדברג 7
גיז'רמו ישראלביץ' 5 גל אלברמן 7
בילי גונסאלס (55) 3 עמית בן שושן (54) 6
סמואל יבואה

רומולו (80) 6
מחליפים   מחליפים  
אבי כנפו (55) 4 טוטו תמוז (54) 4
אבי אבינו (69)   אבירם ברוכיאן (67)  
גיא דיין (87)   ג'וניור ויסה (80)  
אלי אוחנה 4 יצחק שום 6

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים