שתף קטע נבחר

ב.מ.וו X6 - שיא הרושם

הקרוס אובר החדש של ב.מ.וו מרשים במציאות הרבה יותר מאשר בתמונות. עם יחידת המנוע החדשה שקיבל, הוא ירשים ללא ספק גם על הכביש

יכול מאוד להיות שהתמונות בהן אתם מביטים כרגע, לא מחמיאות במיוחד ל-X6 החדש של ב.מ.וו. יכול להיות שגם התמונות הרשמיות ששחררה היצרנית בעבר, לא עשו לכם את זה. אבל במציאות, הקרוסאובר החדש של יצרנית היוקרה הגרמנית הוא רכב מרשים מאוד. מאוד מאוד מרשים.


צילם: יואל פלרמן

 

שילוב החלק האחורי הגולש מטה בחדות כמו במכונית קופה, עם ממדי הענק הלא רגילים של רכב רחב יותר מ-X5, יוצרים מופע ייחודי ומאוד מושך. כאשר מביטים בו היטב, הוא נראה לפתע קצר מכפי שמדווחים המספרים הרשמיים, מה שמדגיש עוד יותר את הצללית המאוד מקורית.

 

כדי לחזק את המסר ולעורר עוד יותר רושם, מציגה ב.מ.וו במכונית הזו את אחד המנועים המרשימים שייצרה אי פעם. מדובר ב-V8 כפול המגדשים עם הזרקה ישירה, בנפח 4.4 ליטר ותחת הכינוי "i50". עם הספק מרבי של 408 כ"ס, ושיא מומנט (61 קג"מ) זמין בכל התחום בין קצת מעל לסרק (1,750 סל"ד) ל-4,500, ה-X6 הזה יזנק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.4 שניות בלבד. מרשים מאוד.


 

אגב, ב.מ.וו הציגה לכל דגמיה בתערוכה גרסה בצבע לבן עם כיתוב ירוק. מדובר כמובן במסר אקולוגי שאי אפשר לטעות בו. בפועל מקדמת היצרנית את מה שהיא מכנה "חבילה כחולה", שורת שינויים והתאמות שנועדו לשפר את צריכת הדלק. בין השאר נמצא כאן טיפול מדוקדק בכנפיים, במראות ובשאר פריטים הפוגמים באווירודינמיות. ולמרות שלא מדובר ברכב היברידי, יש גם כאן טכנולוגיית מילוי מצברים על-ידי אנרגית הבלימה, ושימוש מוכר במערכת הדממת מנוע בעת עצירה ברמזור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים