שתף קטע נבחר

אלוני חץ מתרחבת בווייטנאם - תקים פרויקט מגורים

קבוצת פאסיפיק סטאר הסינגפורית תרכוש עם משקיע נוסף חברה שבבעלותה 130 דונם בהו צ'י מין סיטי, שהתוכניות מאפשרות להקים עליה פרויקט מגורים של 800 אלף מ"ר. הזכויות בקרקע יועברו לקרן משותפת לאלוני חץ ולפאסיפיק סטאר

קבוצת פאסיפיק סטאר הסינגפורית, הודיעה כי תרכוש ביחד עם משקיע נוסף 90% ממניות חברה וייטנאמית, שבבעלותה מתחם קרקע של 130 דונם בהו צ'י מין סיטי שבוויטנאם.

 

פאסיפיק סטאר תסב את הזכויות בקרקע לטובת Pacific Arrow Star, קרן הנדל"ן המוחזקת בחלקים שווים על ידה ועל ידי אלוני חץ, חברת הנדל"ן המניב של נתן חץ ומוזי ורטהיים.

 

תוכניות הבנייה המקומיות מאפשרות להקים על הקרקע פרויקט מגורים של 800 אלף מ"ר ותמורת 75% מהפרויקט תשלם הקרן 51.7 מיליון דולר. 15% נוספים יירכשו על ידי השותף לעסקה שיעמיד בתמורה לחלקו 6.5 מיליון דולר.

 

העסקה מתבצעת כחלק משיתוף פעולה שעליו דיווחה אלוני חץ בחודש ינואר האחרון עם פאסיפיק סטאר - אחת מקבוצות ניהול קרנות ההשקעה הגדולות בדרום מזרח אסיה. על פי הסכם העקרונות בין השתיים הן מחזיקות במשותף בקרן נדל"ן אשר צפויה לפעול בעיקר בוויטנאם, יעד שבו מתכוונת אלוני חץ להשקיע בשנים הקרובות 100 מיליון דולר, כ-20% מהונה העצמי).

 

בחודש שעבר דיווחה החברה כי תרכוש ביחד עם קבוצת עילם מחצית מהזכויות בקרקע של 6 דונם בהו צ'י מין סיטי להקמת מבנה למסחר מגורים ומשרדים בהשקעה כוללת של 40 מיליון דולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים