שתף קטע נבחר

יש חתולים שמחכים לשאריות הגפילטע שלכם

אנשי עמותת "אהב"ה" יקיימו גם השנה מבצע ענק לאיסוף שאריות ארוחות חג הפסח, כדי להזין מאות כלבים וחתולים ברחבי הארץ

חג הפסח הפך מזמן לחגיגת אוכל אחת גדולה, שבסיומה נשארים במקרר הרבה סירים ומיכלים, עם מעט מאוד אוכל - ערב רב של שני גפילטע פיש, מעט בשר והרבה תוספות שאיש כבר לא יכול להביט בהם. מנגד ישנם לא מעט חתולים וכלבים שישמחו לקבל מנה נדיבה של עוף (בלי העצמות!!) ותפוחי אדמה.
 
בדיוק למטרה הזו מקיימת השנה עמותת "אהב"ה" מבצע איסוף שאריות עבור ההולכים על ארבע. "בשנה שעברה המוקד הטלפוני הוצף בפניות רבות מכל רחבי הארץ, מאנשים פרטיים ובעלי עסקים שרצו להתנדב ולעזור לנו להאכיל את הכלבים והחתולים במהלך החג", סיפרה אתי כהן, החברה בעמותה. "לאחר מאמצים רבים, הצלחנו לאסוף במהלך החג כשלושה טון שאריות מארוחות החג, שחולקו ליותר מ-300 כלבים ומאות חתולים רעבים". 


"החג הקרב הוא הזדמנות נפלאה להציל חיים בעזרת השאריות שאנשים מתכוונים להשליך לאשפה", אמרו בעמותה. "לא מדובר כאן במזון שאמור להגיע למשפחות נזקקות, אלא לשאריות של ארוחות, שיכולות להזין מאות כלבים וחתולים. אנו מקווים כי נצליח לשכנע גם בעלי אולמות אירועים שלא ישליכו את המזון לפח".

 

בעמותה ציינו כי השלכת כל האוכל הזה לאשפה לא רק שיוצרת עומס סביבתי אלא גם מטרד תברואתי, כאשר מכולות האשפה מתמלאות ואיש לא מפנה אותן.  

 

בימים אלה שלפני החג שוקדים בעמותה על איוש מוקד טלפוני מאולתר, כדי לארגן את איסוף המזון. הם גם זקוקים למתנדבים שיסייעו להם להסדיר את העברת המזון מנקודות האיסוף השונות לנקודות ההאכלה.
 
"כל מי שיכול לעזור בערב החג ובמהלך חול המועד על מנת להעביר - גם באופן חד פעמי - שאריות מזון מהתורמים אל בעלי החיים מוזמן ליצור עמנו קשר. יחד נצליח לגרום לחג שמח גם להולכים על ארבע", מקווים אנשי העמותה.
 
  • ליצירת קשר עם עמותת "אהב"ה" התקשרו 09-9588833, 04-9830145. מוקד העמותה פועל החל מ-10:00-23:00 במהלך כל ימות השבוע ובמהלך חג הפסח עד השעה 2:00 לפנות בוקר. ניתן ליצור קשר גם באימייל: animalsavers@gmail.com

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מקווים להצלחה גם השנה
באדיבות: עמותת אהב"ה
מומלצים