שתף קטע נבחר

NBA: דנבר זכתה בכרטיס הפלייאוף האחרון במערב, אטלנטה במזרח

למרות שהמעצר של כרמלו אנתוני (נהיגה בגילופין) קצת הרס את החגיגות, הנאגטס יכולים להתכונן לפלייאוף. אטלנטה עלתה מבלי לשחק, בעקבות הפסדה של אינדיאנה. גם מפגשי פלייאוף נוספים כבר נקבעו

זהו, תמונת הפלייאוף נראית כמעט מושלמת אחרי משחקי הלילה. דנבר קיבלה את הכרטיס השמיני לפלייאוף במערב בלי לשחק, אחרי שגולדן סטייט הפסידה לפיניקס 122:116 ואטלנטה עלתה גם היא באותה דרך במזרח, תודות להפסד 117:110 של אינדיאנה בוושינגטון.

 

מפגשי הפלייאוף נכון לעכשיו

מזרח: בוסטון - אטלנטה; דטרויט - פילדלפיה; אורלנדו - טורונטו; קליבלנד - וושינגטון

מערב: ל.א. לייקרס - דנבר; ניו אורלינס - דאלאס; סן אנטוניו - פיניקס; יוטה - יוסטון

 

 

פיניקס עשתה את זה עם הרבה אופי, אחרי שאיבדה יתרון 17 והתאוששה בדיוק בזמן בזכות עוד תצוגת מצויינת של אמארה סטודמאייר (28 נקודות, 11 מהן ברבע האחרון) וסטיב נאש (13 נקודות ו-14 אסיסטים). שאקיל אוניל סיים עם 19 ובצד השני היה סטיבן ג'קסון האיש של הווריורס (23), בעיקר ברבע השלישי הטוב של הקבוצה. בארון דייויס סופסל על ידי דון נלסון בתחילת אותו רבע ולא חזר לפארקט. גולדן סטייט בחוץ, הנאגטס בפנים.


סגר את סיכויי הפלייאוף של הווריורס. נאש מול דייויס (צילום: רויטרס)

 

ובכל זאת, השמחה בדנבר אינה שלמה. קצת לפני הבטחת המקום בפלייאוף, קיבל המאמן ג'ורג' קארל בשורות לא נעימות, כשהכוכב המקומי הענק, כרמלו אנתוני, נתפס כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול.  על פי הדיווחים שהגיעו ממשטרת דנבר, אנתוני נעצר בכביש המהיר, כשמכונית המרצדס הכסופה שלו מזגזגת ממסלול למסלול. בבדיקה שנערכה לו במקום, התברר כי בדמו של הכוכב כמות אלכוהול שחורגת מהמותר.

 

"אנו מודעים למצב של אנתוני ומחכים לפרטים נוספים", נמסר מהנאגטס, שצריכה להתחיל להתכונן לסדרה מול המדורגת ראשונה - לייקרס, ניו אורלינס או אפילו סן אנטוניו, שניצחה 98:101 בסקרמנטו. טוני פארקר קלע 32 והשאיר את הספרס עם סיכוי, אמנם קלוש יחסית, לעבור את שתי יריבותיה על ראשות המערב במשחק האחרון של העונה.


חייב לבאס. כרמלו אנתוני (צילום: איי פי)

 

יוטה ניצחה 96:105 את יוסטון, כדי להבטיח לעצמה יתרון בשובר שיוויון אפשרי בין שתי הקבוצות, כשלסיום העונה נותר משחק אחד בלבד. קרלוס בוזר סיים עם 21 עבור הג'אז, שיזכו ליתרון ביתיות קריטי בסיבוב הראשון מול אותה יריבה, במידה ושתיהן יישארו במקומות 4 ו-5 במערב. לואיס סקולה וטרייסי מגריידי ניסו להפריע עם 22 כל אחד, אבל בסולט לייק סיטי צריך כנראה יותר מזה כדי לצאת עם ניצחון.

 

אינדיאנה, הקבוצה עם מסורת הפלייאוף המפוארת ביותר במזרח בשני העשורים האחרונים, הפסידה בוושינגטון 117:110 ולמעשה סימנה את חגיגות הפלייאוף הראשון של אטלנטה מאז 99'. "זה עצום עבור הפרנצ'ייז שלנו", אמר המאמן מייק וודסון. "כל הזמן דיברו על הקבוצה הצעירה שבפעם הראשונה גם מתחילה להביא תוצאות. החבר'ה עבדו קשה והשקיעו המון כדי להתגבר על הרבה מכשולים, ועשו את זה כיחידה אחת כדי להביא את הקבוצה הזו להיכן שהיא צריכה להגיע".


אינדי בחוץ. אלכסיי פצ'רוב מול ג'רמיין אוניל (צילום: איי פי)

 

בפלייאוף של 99' ההוקס, עם דיקמבה מוטומבו, מוקי בליילוק וסטיב סמית' בחמישייה, עברו את דטרויט בסיבוב הראשון, לפני שהפסידו לניו יורק ניקס בשני. מאז מנסים בעיר הקוקה קולה לבנות קבוצה חדשה ועכשיו, אחרי כמעט עשור שלם של נסיונות, הקבוצה עשתה את זה ותפגוש את בוסטון שניצחה אותה 3 פעמים העונה.

 

"תמיד שיחקנו טוב נגדם, אבל לא הצלחנו לסיים את המשחקים כמו שצריך", טוען ג'וש צ'ילדרס. "יש לנו מצ'אפים טובים איתם ונצטרך להשתפר. אנחנו קבוצה שאין לה מה להפסיד, אבל קודם צריך לגמור עם שני המשחקים שנותרו באופן מכובד".


'אוי לא, רק לא בוסטון'. ג'וש סמית' מאטלנטה (צילום ארכיון: איי פי)

 

ניו יורק הפסידה את מה שנראה כמשחק הביתי האחרון של אייזיאה תומאס במדיסון סקוור גארדן. בוסטון, אותה אחת שתפגוש את אטלנטה בשבוע הבא, ניצחה 93:99 עם 23 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים של ראג'ון רונדו המצויין. קליבלנד הבטיחה את המקום הרביעי במזרח עם 90:91 דרמטי בפילדלפיה.

 

למה דרמטי? פילי כבר חשבה שהיא ניצחה את המשחק, אחרי שלברון ג'יימס ואחריו גם דווין בראון, החטיאו זריקות שהיו יכולות לסגור את הניצחון. אממה, השופטים ראו עבירה ודקות ארוכות אחרי הבאזר, צפו בהילוכים חוזרים שהכירעו כי סמואל דלמברט ביצע עבירה על בראון. עם 0.2 שניות על השעון, בראון הייצב על הקו, קלע את שתי הזריקות המלחיצות והביא ללברונ'ס את הניצחון. הקאבס יכולים להתכונן לסדרה מול וושינגטון.


ברוקס עם הכדור, לבוזר יש יתרון ביתיות. יוטה מול יוסטון (צילום: AFP)

 

קרב פלייאוף נוסף שיתקיים במזרח, יפגיש את טורונטו ואורלנדו, אחרי שראפטורס הבטיחו

 את המקום השישי עם 75:91 על מיאמי. ראשו נסטרוביץ' סיים עם 20, כריס בוש עם 15 ואנתוני פארקר עם 13 בדרך למפגש מול דווייט האוורד. "הולך להיות כיף, הוא חבר טוב שלי", אמר בסיום בוש. "אבל דווייט הוא גם שחקן מצויין שיהיה קשה לשחק נגדו. אנחנו מכירים טוב אחד את השני".

 

במשחק בלי הגנות ניצחה שיקגו את מילווקי 135:151, כשלואול דנג קולע 32 עבור המנצחים ואנדרו בוגוט 25 עבור הצד המפסיד, שראה את ראמון סשנס מצרף ל-20 הנקודות שלו, גם 24 אסיסטים! מפחיד.


פורסם לראשונה 14/04/2008 23:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחקני גולדן סטייט יודעים שזה נגמר
צילום: רויטרס
מומלצים