שתף קטע נבחר

למה? כובע

ב"פסטיבל בכובע" ישתתפו להטוטנים, אקרובטים ואמני רחוב שיקבלו תמורה לפי מה שתחליטו להשאיר להם בכובע. פגשנו שני זוגות למקצוע ולחיים שעושים את זה כבר שנים. האם זה טוב לזוגיות? תלוי

 

נמל תל אביב עורך בחוה"מ פסח חגיגת אומנויות רחוב במתכונת הנחת כובע ("באסקין") - הקהל הרחב משלם לפי רמת ההנאה שלו. את התשלום שמים בכובעים שיפוזרו בסמוך למיצגים השונים.

 

את הפעילות ילוו המנהלים האמנותיים הילל ונטלי פרץ, בוגרי בית הספר לקרקס "קרמפה" שבספרד, שחזרו לארץ לאחר שלוש שנים של הופעות באירופה ובקריביים. בני הזוג, שהתחתנו באוהל קרקס, משקיעים את רוב זמנם בקידום תיאטרון הרחוב בישראל ומריצים את המופע "קירקזוג".

 

זוג נוסף שיופיע באירוע הוא קרקס "נו פרובלם" - אורי ונועה וייס, זוג נשוי מזה חמש שנים שנפגש לראשונה בסדנת ליצנות. יחד הם מעלים מזה 12 שנה מופע קומי המשלב את אומנות הקרקס הקלאסי והמודרני, שלוקח את השראתו מקבוצות הקרקס הנודדות של המאה ה-20.

 

חגיגת אומנות הרחוב בנמל (24-22 באפריל, 17:00-22:00) תכלול שבע קבוצות תיאטרון רחוב ישראליות המופיעות ברחבי העולם ומאוחדות לראשונה במתחם אחד, באירוע שיכלול למעלה מ-15 מופעים שונים. הכניסה, כאמור, חינם אין כסף. רק אל תשכחו לשים כסף בכובע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים