שתף קטע נבחר

ח"כ שרוני פורש מהגמלאים ויפעל עצמאית

חבר הכנסת ממפלגת הגמלאים הודיע כי בימים הקרובים יפרוש ממפלגתו. בעבר דובר על כך שיפרוש עם שניים מחבריו כדי לאחד כוחות עם איש העסקים, ארקדי גאידמק, אך בשיחה עם ynet הבהיר שרוני: "לפי שעה אני מתכוון לעזוב לבד"

חבר הכנסת משה שרוני (גמלאים) אמר הערב (יום ה') כי בכוונתו לפרוש ממפלגת הגמלאים בימים הקרובים ולפעול באופן עצמאי, ייתכן שבמסגרת סיעה חדשה. בעבר דובר על כך שח"כ שרוני יפרוש מסיעת הגמלאים עם שני ח"כים נוספים, חנה מרום-שלו ואלחנן גלזר, אלא שהשניים הכחישו שבכוונתם לפרוש עמו. שרוני אמר ל-ynet כי "לפי שעה אני מתכוון לעזוב לבד".

 

שרוני, מרום-שלו וגלזר איימו בעבר לפרוש מהסיעה בשל חילוקי דעות עם ההנהגה. בתחילת החודש הם נפגשו עם כמה מיועציו הפוליטיים של איש העסקים ארקדי גאידמק, ודנו עמם באפשרות של שיתוף פעולה פוליטי בעתיד. לאחר הפגישות בין חברי הכנסת ליועצים פורסם בכלי התקשורת כי השלושה יחברו לתנועת "צדק חברתי" של גאידמק.

 

ואולם, לאחר הפרסום מיהרו חבריו של שרוני להבהיר כי הם נשארים במפלגה.

סמוך למועד הפרסום השתתף ח"כ גלזר בטקס הרמת כוסית של קדימה ואמר כי "ההימצאות שלי כאן היא האמירה החזקה ביותר לכך שאני נשאר בקואליציה". בשיחה עם ynet אמר גלזר: "אין לי כרגע תוכניות לפרישה".

 

חברי הסיעה נועדו לפני כעשרה ימים עם ראש הממשלה, אהוד אולמרט. ח"כ שרוני סיפר על הפגישה: "בגדול, שתינו ואכלנו עוגות וכל אחד אמר לשני 'חג שמח'. יצאתי מבסוט רק מהאוכל - את הנאומים שלו אני מכיר בעל פה. הוא אמר שהסיעה חייבת להיות מאוחדת, זה נכנס לי מאוזן אחת ויצא מהשנייה. אני בודק עדיין את כל האופציות לגבי המשך הדרך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שרוני. פורש מהמפלגה
צילום: גיל יוחנן
מומלצים