שתף קטע נבחר

הרצליה תגיש ערעור על פסיקת בית הדין

סאגת משחק האליפות לא מסתיימת: אריאל שיימן התקשה לקבל את ההחלטה על משחק חוזר והחליט להגיש ערעור: "ההתאחדות צריכה להיות ניטראלית, אך היא פועלת לפי קול הצעקה". בשבת תשחק הקבוצה מול מכבי נתניה: "אמרתי לשחקנים שמבחינתי יש להם 29 נקודות"

מכבי הרצליה החליטה סופית להגיש ערעור על החלטת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל לבטל את הניצחון הטכני שנפסק תחילה לזכותה נגד בית"ר ירושלים, זאת בעקבות הפריצה לדשא של אוהדי האלופה במשחק בין שתי הקבוצות לפני כשבועיים וחצי.

 

ההחלטה התקבלה בתום התייעצות שקיים היו"ר אריאל שיימן עם עורך הדין, חנוך קינן, שייצג את הקבוצה בבית הדין העליון, בו נידון העירעור שהגישו בית"ר ירושלים וההתאחדות לכדורגל.

 

הרצליה דורשת לקיים את הדיון בפני 11 דיינים. דובר הקבוצה, בני בקלו, מסר: "יש לנו את הזכות לעשות את זה לפי תקנון ההתאחדות. ההחלטה התקבלה לאחר שלמדנו את פסק הדין היטב".

 

בצל פרשת בית הדין והמשחק מול בית"ר ירושלים קיימה היום מכבי הרצליה אימון לקראת ההתמודדות בשבת נגד השנייה בטבלה מכבי נתניה, במה שיהווה עבורה מפגש מכריע נוסף במאבקי התחתית.


אריאל שיימן. "יש ריח לא טוב סביב ההחלטה בסיפור הזה" (אלי אלגרט)

 

היו"ר אריאל שיימן התייחס למשחק: "אמרתי לשחקנים שמבחינתי יש להם 29 נקודות ולא 32 ואני מקווה שהם הפנימו את זה. מכבי נתניה קבוצה מעולה ואנחנו נבוא להילחם על הלחם שלנו. מי כמוני רוצה שננצח וכל המדינה תשתוק ונתחיל לעבוד נורמלי במקום שכולם ידברו על התפרצות הקהל".

 

שיימן הסביר התנהלותו סביב החלטת בית הדין על הערעור של בית"ר: "לא התעקשתי על שלוש הנקודות אלא שיכבדו את החוק. יש ריח לא טוב מכל הסיפור ומכבי הרצליה נפגעת מזה שהיא תצטרך לשחק שלושה משחקים בשבוע יחד עם המשחק הנוסף בשיא החום. יש חוקים שנקבעו ולא יכול להיות שישנו אותם בגלל שיש אנשים יותר חזקים.

 

שיימן הוסיף: "ההתאחדות פועלת לפי קול הצעקה והיא צריכה להיות ניטראלית. אם היה מדובר במכבי תל אביב או מכבי חיפה שהיה מגיע להן ניצחון טכני אני בטוח שלא היה מוגש ערעור בכלל אבל נגד מכבי הרצליה זה קל".

 

הבלם, חיים מלכה, כבר לא יכול לחכות לשבת:  "אנחנו מתגעגעים לחזור לשחק אחרי שלושה שבועות ונקווה להשיג תוצאה טובה שתעזור לנו לקראת המשך המלחמה-מכבי נתניה קבוצה טובה מאוד ואנחנו מכבדים אותם אבל יש לנו את המטרות שלנו ואנחנו רוצים לנצח בשביל להישאר בליגה".


חיים מלכה. "אנחנו מתגעגעים לשחק אחרי שלושה שבועות" (אלי אלגרט)

 

על פרשת המשחק מול בית"ר אמר: "הגישה שלנו בכדורגל היא שצריך לעשות את העבודה על המגרש ואנחנו לא מתעסקים במה שקורה בחוץ.

יש מי שצריך להתעסק בזה ואנחנו סומכים עליהם".

 

המגן אסי משיח שסבל מכאבים בצוואר לא התאמן היום אבל צפוי להיות כשיר למשחק בשבת. השוער איתמר ניצן והקשר אילן ווקמנוביץ' עדיין פצועים ולא ישחקו כאשר בין הקורות ימשיך לפתוח אמיר אדרי. החלוץ צ'אמן אנטויה שהחלים מפציעה צפוי לפתוח בהרכב.

 

 

הרכב משוער: אמיר אדרי, אסי משיח, חיים מלכה, דייהו דייוויס, כפיר אדרי; אסף קריספיס, מהרן ראדי, שליו מנשה, עומר בוקסנבוים; צ'אמן אנטויה ודייהו אג'יובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי אלגרט
אריאל שיימן
צילום: אלי אלגרט
מומלצים