שתף קטע נבחר

בית"ר: "העונש עלול להכריע את האליפות בעונה הבאה"

ביה"ד הקל בעונשה של האלופה, שלמרות זאת תקפה את החלטתו בתגובתה הרשמית: "מדובר בעונש קיצוני, לא מצאנו בהחלטה זו שום הסבר הגיוני או משפטי". אמסלם: "העונשים קשים יותר לבית"ר". יממה לאחר הפירסום ב-ynet, גם ב'אס' מדווחים על מועמדותו של בואטנג למאיורקה. חלוץ שרלואה, ג'וזף אקפאלה, על הכוונת של בית"ר

יממה לאחר שבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל הקל בעונשה, החליטה בית"ר ירושלים לצאת בתגובה רשמית. למרות שרוב הסעיפים בוטלו או שונו לטובת האלופה, תגובתה מעבירה ביקורת על הורדת הנקודות: "בית"ר ירושלים סבורה כי הכרעות ספורטיביות צריכות להתקבל על כר הדשא ולא בהפחתת נק' על ידי המוסדות המשפטיים של ההתאחדות".

 

 

בית"ר מתייחסת להחלטת ביה"ד העליון להקל בעונשה, לבטל את הורדת הנק' העונה ולהמיר את העונש בעונה הבאה מהורדת 4 נק' לשתיים בלבד. "בית"ר עומדת על דעתה שעונש של הורדת נק' אינו העונש המתאים להענשת קבוצה בגין התנהגות של קהל אוהדים".


אוהדי בית"ר, כל עבירה שלהם תעלה לקבוצה ביוקר (אלי אלגרט)

 

"לא מצאנו בהחלטה זו שום הסבר הגיוני או משפטי", נכתב בנוגע לעונש. "עונש הורדת הנק', ובמיוחד עונש התנאי החמור של 4 נק', שיופעל בגין כמעט כל עבירה שיבצעו האוהדים בעונה הבאה, עלולים לפגוע פגיעה ספורטיבית קשה בקבוצה ואף להכריע את גורל האליפות, שלא על כר הדשא".

 

לקראת סיום רמזו בבית"ר על המשך דרכה בעניין: "מדובר בעונש קיצוני, הנותן למוסדות ההתאחדות את הכח להוריד נק' לקבוצה בגין התנהגות של כל אוהד סורר. יועציה המשפטיים של הקבוצה בוחנים בשלב זה את האפשרויות העומדות בפניהם".


דוד אמסלם, מקווה שהאוהדים יבינו (זאב טרכטמן)

 

לסיום חתמה בית"ר את תגובתה בקריאה נרגשת: "הנהלת הקבוצה קוראת לאוהדיה, במיוחד לקראת גמר הגביע המתקרב, לגלות אחריות, להימנע מאלימות ומקריאות גזעניות וכמובן, מהתפרצות למגרש".

 

הקפן דוד אמסלם הגיב להחלטה ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "החלטה מאכזבת, אבל מדובר בבית"ר ירושלים ועבורה העונשים תמיד הרבה יותר קשים". על עונש הפחתת הנק' אמר: "כמובן שנהיה במירוץ האליפות בעונה הבאה, אבל האוהדים צריכים להבין שאם תהיה התפרעות הכי קטנה זה יציב אותנו בעמדה אחורית".

 

גם ה'אס' מדווח על התעניינות מאיורקה בבואטנג

הידיעה הבלעדית אתמול ב-ynet, שסיפרה על התעניינות מאיורקה הספרדית בדרק בואטנג, הפכה לשיחת היום בבית"ר. המאמן יצחק שום מודע היטב לאיכויות של הקשר הגנאי ולכך שמדובר באחד מהשחקנים החשובים שלו ובמועדון יעשו הכל על מנת להשאיר את השחקן בקבוצה.


בואטנג, גם בבית"ר מודעים לחשיבותו (אלי אלגרט)

 

גם בספרד דווח הבוקר על האפשרות שהקבוצה מהאיים הבלארים, המדורגת במקום העשירי ב'לה ליגה', תרכוש את בואטנג. יומון הספורט 'אס', מהמובילים במדינה, כתב: "הקשר הגנאי דרק בואטנג נמצא ברשימת המועמדים לחיזוק של מאיורקה בעונה הבאה".

  

את הכותרות במאיורקה תופס עניין עתידו של המאמן גרגוריו מנסאנו, המבוקש על ידי ולנסיה. למנסאנו סעיף בחוזה המאפשר לו לעזוב תמורת חצי מיליון יורו אם יקבל הצעה, אבל נשיא מאיורקה, ויסנטה גראנדה, שומר על אופטימיות: "הרושם שלי הוא שמנסאנו יישאר".

 

שחקני בית"ר קיבלו היום חופש ומחר ישובו להתאמן לקראת המשחק ביום שני בחוץ נגד מ.ס. אשדוד. הבלם אריק בנאדו והקשר מיכאל זנדברג ייעדרו מהמשחק בגלל כרטיסים צהובים. זנדברג בכל מקרה אינו כשיר בשל כאבים בכתפו ובקבוצה מקווים כי היה כשיר למשחק גמר גביע המדינה נגד הפועל תל אביב, שייערך באיצטדיון רמת גן ב-13 במאי.


רומולו. יושאל לשנה נוספת לבית"ר? (אלי אלגרט)

 

היום בצהריים נערכה פגישה בהשתתפות חברי הנהלת בית"ר ירושלים והצוות המקוצעי ובה נידונו דרכי פעולה מול ההתאחדות לכדורגל בנוסף לשיחות בנוגע

לרכש בעונה הבאה. כידוע, במועדון לא מרוצים מהמצב בו מתנהלים יחסיה מול ההתאחדות לכדורגל ומכך שהקבוצה אינה בעלת השפעה מול החלטות הוועדה המקצועית והאסיפה הכללית של ההתאחדות והיו"ר אלי ארזי אף נפגש עם גברי לוי בשבוע שעבר. אחת האופציות שהועלתה היא להקים בשיתוף עם מספר קבוצות גוף עצמאי שיעבוד מול התאחדות.

 

ראשי הקבוצה צפו במספר דיסקים של מועמדים פוטנציאלים לחזק את הסגל בעונה הבאה. אחד השחקנים שמועמדים להצטרף הוא החלוץ ג'וזף אקפאלה משרלואה. השחקן מחוף השנהב מוליך את טבלת מלך שערי הליגה הבלגית יחד עם אליניב ברדה עם 16 כיבושים. במועדון מתכוונים לעקוב אחר מועמדים נוספים בטרם תתקבל החלטה.

 

כמו כן, בבית"ר מצפים לתשובה מקרוזיירו הברזילאית האם תהיה מוכן להשאיל את רומולו לעונה נוספת בסכום של חצי מיליון דולר, המחיר אותו שילמה העונה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דרק בואטנג, בדרך לספרד?
צילום: אלי אלגרט
מומלצים