שתף קטע נבחר

עלו ברשת : 41 שעות במעלית

מים במקום בנזין באוטו, איש שהיה תקוע במעלית במשך יומיים, לשלוח תפילה מרחוק, קליפ תפילה לשלום, סנייק בעולם המציאותי, ועוד אתרים ששוה להכיר

פייבוריט: מים במקום בנזין

האתר הזה מבקש להציג דרך מקורית לייעול צריכת הבנזין במנוע המכונית: ממציא השיטה "מים לבנזין" טוען כי באמצעות הוספת מימן לאדי הבנזין המוזרקים לבוכנות הרכב ניתן לחסוך לפחות 30 אחוז מצריכת הבנזין של המכונית (או המשאית, כי השיטה מוצעת גם למנועי דיזל).

 

המימן נוצר כתוצאה מפירוק כימי של מי ברז, והאתר מפרט בטקסטים ובווידאו כיצד יש לבצע את ההסבה הנדרשת לשם הוספת מיכל מי ברז ומתקן הממיר אותם לגז. ההסבה עצמה נחשבת מהלך פשוט, זול ורוורסבילי. האתר פרימיטיבי למדי, נטען במשך זמן רב, ונועד בעיקר להציע לגולשים לרכוש את ספר ההדרכה המלא, אולם יש בו מידע מספיק למכונאים ולבעלי ידע בתחום כדי לבצע את ההסבה בכוחות עצמם. (אמנון בר).

 

60 פלוס

כמה קישורים שווים מתוך ים התכנים הייחודיים שהושקו לרגל שנת ה-60 לישראל:

  

השכלה בישראל – שירות חדש שהוקם בסיוע הסוכנות לעידוד יהודים מהעולם לרכוש את השכלתם דווקא בישראל. האתר מספק מידע על מסלולי לימוד שונים בעברית ובאנגלית, ומאפשר לגולשים לקבל הצעות ללימודים בתחום מסוים מכמה מוסדות בעת ובעונה אחת, בשיטת המכרז.

 

אני מתפלל – קבוצה של בני ישיבות הסדר בחופשת בין הזמנים יזמה והקימה את "אני מתפלל בשבילך", שירות ללא תשלום, המאפשר ליהודים מכל העולם לשלוח בקשה לברכה בכל תחום (פרנסה, זיווג, בריאות וכו') בהודעת SMS או בטופס מקוון.

 

הבקשה הזו מועברת בידי מפעילי האתר לישיבות, שמקדישות שיעור "לזכות" מבקשי הבקשה. שירות נוסף שמציע האתר: העברת "פתקים מקוונים" שישלחו הגולשים להטמנה בין אבני הכותל. את ה"פתקים" אפשר לשלוח גם בהודעת SMS, ולקבל הודעה חוזרת לאחר שהטמנתם בוצעה.

 

לשלום ישראל – קליפ תפילה לשלום ישראל במלאת לה 60 שנה.

 

כאלה אנחנו – קליפ יפה שהופק ביוזמת איחוד הקהילות היהודיות, שמציג את ישראל והישראלים במיטבנו, כלומר כפי שהיינו שמחים להיראות גם בעיני עצמנו – יפים, מאוחדים, חכמים ומאוד פלורליסטים וסובלניים.

 

ברבור כחול-לבן – מכירים את דמויות ברבורי הנייר בעבודת יד שהביאו לכאן מהגרי העבודה הפיליפיניים? הנה ברבור ישראלי יפהפה וענק, עשוי אלפי חלקי נייר בכחול-לבן, שהוכן כמחווה אישית ליום העצמאות ה-60.

 

יום העצמאות הראשון – קליפ קצר מתוך הדיווח החדשותי האותנטי מיום עזיבתו של הנציב העליון הבריטי את פלשתינה, והכרזת העצמאות של ישראל.

 

השימושיה

מקבץ של אתרים וקישורים יעילים שכדאי להכיר:

  

גאדג'ט-שופ – חנות מקוונת לגאדג'טים, שהקטלוג שלה כולל כמה מתקנים מסעירים שלא ראינו בשום מקום אחר, בהם שעון שהוא מכשיר סלולרי, רדיו שטח רב-עוצמה בעיצוב אולטרה-מאצו'אי ותחתונים סקסיים לגברים, עשויים מסוכריות בלבד.

 

מיי בייבי – ווידג'ט חביב שיצר צוות הקריאטיב של מקאן-דיגיטל לאזור ההריון והלידה באתר של בריאות כללית: אפליקציה קטנה בממשק מחשבון, שמספקת מידע על 40 שבועות ההיריון, ומספקת מידע רפואי על כל שלב, סרטוני פלאש על גודל העובר, רשימת בדיקות ופעולות מומלצות, ועוד. הנתונים מתעדכנים מדי שבוע.

  

גו לינגו – פורטל בריאות עצמאי ועשיר בתכנים, הכולל סדרה של מחשבוני תזונה ודיאטה איכותיים, שלא מצאנו באתרים דומים. בין היתר: חישוב האינדקס הגליקמי, הוצאה קלורית, הרכב שמנים ושומנים, דרישות תזונתיות, מחשבוני צבע עיניים, הערכת העלייה במשקל בהיריון, ועוד. האתר מאפשר מעקב אחר תוכנית אישית לדיאטה ואימונים, ושמירה של תפריטי הדיאטה.

 

ראש כסף – דרור ילון פרש השנה מעבודתו כסמנכ"ל השיווק של חברת פרמצבטיקה גדולה, וכגימלאי "צעיר" יחסית, החליט לשתף את הגולשים בידע שרכש בתחום ההשקעות של כספי הפרישה. לשם כך הקים את "ראש כסף", אתר עצמאי לגמלאים ולעובדים צעירים, המעוניינים להשקיע את כספי הפרישה שלהם באופן חכם יותר.

 

האתר של ילון מספק ביאור של מונחי יסוד כלכליים, מאמרים וסקירות על השוק הפיננסי, פורום לייעוץ ומחשבון מבהיל, שמאפשר לכל גולש לבדוק לכמה שנים יספיקו כספי הפרישה שלהם. קחו משהו להרגעה לפני שתשתמשו בו.

  

חשופים – רשת חברתית חדשה למטרת היכרויות, המדגישה בעיקר את התחביבים ותחומי העניין של החברים. הכלים ב"אקספוזד" אינם שונים מכל רשת אחרת, אך הקהילות נועדו לחשוף את חבריהן להזדמנויות מקצועיות ואישיות חדשות – פידבקים ליוצרים בקהילת מוזיקה, חשיפה לדוגמניות וטלנטים בקהילת האופנה, וכו'.

 

סרגל פרטי – חברת Conduit הישראלית מציעה לבלוגרים ולמנהלי אתרים פרטיים כלי פשוט לשיווק ולהפצה התכנים שלהם, במתכונת המבוססת על סרגל הכלים של גוגל. באמצעות השירות של Conduit יכול כל מנהל אתר להציע לגולשיו עדכוני RSS וגישה ישירה דרך הדפדפן אל התכנים המועדפים עליהם באתר.

  

ווינר-קינג – אתר חדש להימורי ווינר, המוסיף משחקים והימורים נוספים להימור המקורי. כל נרשם מקבל 1000 שקלים וירטואלים ("ווינרים"), ומוזמן לשלוח טפסי ווינר בסכום זה. בכל זכייה נוסף סכום הזכייה לחשבונו באתר.

  

חדש בטיוב

מקבץ מהסרטונים החמים באתרי שיתוף הווידאו:

  

מעלית 30, יומן הישרדות – בבוקר ה-15 באוקטובר 1999 יצא ניקולאס ווייט, עובד בבניין מקגרו-היל בניו יורק, אל מחוץ למשרדו, להפסקת סיגריה קצרה. בדרכו חזרה למעלה נלכד במעלית מס' 30 לפרק הזמן הממושך ביותר שתועד עד כה – 41 שעות(!). הסרטון הקצר הזה מביא תיעוד מואץ של הסיוט המתסכל שחווה האומלל.

  

סנייק אנושי – את "סנייק" אתם ודאי מכירים מתפריט המשחקים בסלולרי שלכם, ומשעות ארוכות של הנאה שהסב לכם בהמתנה בתורים או ישיבות משעממות. נראה שיש עוד רבים כמוכם בעולם, שכן הקליפ הזה כבש את הרשת בתוך כמה ימים: זה מה שהיה קורה אם המשחק הזה היה מתקיים בעולם המציאותי.

 

הצ'פצ'פים באים – סרטון אנימציה מעולה ומצחיק על היום שבו הצ'פצ'פים האימתניים באו לבקר במושבת החייזרים העליזה, המזכירה את ממלכתו של ג'אבה ההאט ממלחמת הכוכבים. (עמית פל).

 

ראפר גמדי – ילדון בן חמש משחק אותה 50 סנט בתוכנית של סטיב הארווי. (עמית פל).

  

היי דליילה – הפידבק של הגולשים להצלחה של להיט כלשהו נמדד בדרך כלל במספר גרסאות הכיסוי שהם טורחים להעלות ליוטיוב. לרוב מדובר בפארודיות ביתיות ודלות, אבל יש גם גרסאות מושקעות ויצירתיות ביותר, כמו לשיר היפה "היי דליילה" של PLAIN WHITE T's. הנה כמה דוגמאות משובחות:

 

מר היגינסן היקר - תשובה מנומקת וקורעת מצחוק מטעם "עורך הדין של דליילה".

היי חליילה - אהבה מתחת לרעלה, גרסה מזרח תיכונית מטורללת (עמית פל).

היי ורוניקה – מונולוג של בת דודה מתגעגעת.

היי כלמידיה – גרסת מחלות המין.

 

 

במו ידיכם - כמה סרטונים לפיתוח מיומנויות שימושיות:

  

 

 

אבידן, לא ג'ופלין – אם שלוות הגלגלצ שלכם הופרעה לאחרונה בצלילי ג'ניס ג'ופלין שטרם היכרתם זה בגלל אסף אבידן, ישראלי צעיר שעושה רוק מצוין באנגלית בלבד עם הרכב בשם "מוג'וס", ונשמע בדיוק, אבל בדיוק, כמו ג'ופלין במיטבה. כמו תמיד, קצת לפני שהפלייליסט של המדינה גילה את אבידן, גילו אותו שוחרי הרוק שממלאים מועדונים בהופעותיו, וביוטיוב הפך כבר לשם חם מכל הסיבות הטובות שאפשר. הנה כמה קליפים וקטעי וידאו, לדוגמה.

 

הקליפ ל-Hangwoman

הקליפ של Your Anchor

ביצוע חי ל-Jetplain

וביצוע לקאנטרי-בלוז הנפלא Baby if you want me.

 

פספוסים – לסיום, שני קבצים של מבוכות מצולמות, להנאתכם:

מתעמל הקרקע שככל הנראה לא יגיע לאולימפיאדה.

אוסף של תאונות אתלטיות מדהימות במיוחד.

 

יתכן והאתרים לא יהיו זמינים בגלל עומס גולשים

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים