שתף קטע נבחר

ניר לוין: "קיבלנו השראה מקבוצת הכדורסל"

מאמן מכבי ת"א הודה כי להצלחה של הצהובים בפיינל פור היתה יד ב-1:3 על סכנין: "ראינו את זה גם בנחישות של השחקנים". אלישע לוי: "התחלנו לשחק רק כשפיגרנו 3:0"

יממה לאחר העלייה של קבוצת הכדורסל לגמר היורוליג במדריד, המשיכה גם מכבי תל אביב בכדורגל במומנטום וגברה 1:3 על בני סכנין בליגת העל. "קיבלנו השראה מקבוצות הכדורעף והכדורסל", הודה בסיום המאמן המנצח, ניר לוין. "דיברנו בחדר ההלבשה על האופי של מכבי בכדורסל וראינו את זה גם בנחישות של השחקנים".

 

לוין הוסיף: "אני שמח שניצחנו בצורה משכנעת, אבל עוד לא הבטחנו את ההישארות בליגה. ישנם תסריטים כאלה ואחרים, שקשורים לקבוצות אחרות בתחתית. 34 נקודות אמורות להספיק, אבל עוד לא הבטיחו לנו סופית את ההישארות. עשינו צעד גדול לעבר המטרה הזו".

דן רומן, שסיים משחק מצוין עם שני בישולים, הודה: "כבר היו לי משחקים יותר טובים, אבל היום הצלחתי לבשל פעמיים, ואני שמח. אנחנו בעמדה טובה לקראת הסוף, אפשר להגיד שעוד נצחון אחד יאפשר לנו ללכת לים".

 

מסודי: "אני רוצה להמשיך במכבי ת"א"

אלן מסודי: "אני לא בטוח בהרכב בשום שבת, יש מאמן שקובע והשחקנים צריכים להתאמץ כדי להבטיח את מקומם בהרכב. נראינו היום כמו קבוצה ושיחקנו היטב, השחקנים נתנו את הכל. אני עדיין לא חושב שזה המיקום הראוי שלנו בליגה". על המשך דרכו, אמר: "אני עדיין לא יודע לגבי העונה הבאה, יש עוד הרבה משחקים. אני, מבחינתי, רוצה להמשיך במכבי ת"א בעונה הבאה".


מסודי חוגג מול סכנין. "צריך להתאמץ כדי להיות בהרכב" (צילום: אלי אלגרט)

 

משה מישאלוב: "עדיין לא נשארנו בליגה, נשארו עוד ארבעה משחקים ויש עדיין נקודות בקופה. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהמשיך לנצח". ליאור ז'אן, שנפצע במהלך המשחק, יעבור צילום בפניו, כשהחשש הוא לשבר בלחי.

 

אלישע לוי: "אעשה הכל שסכנין תגיע לאירופה"

בצד המפסיד לא נראו כלל חיוכים. מאמן סכנין, אלישע לוי, סיכם: "קיבלנו גול כבר בדקה הראשונה והצגנו מחצית ראשונה רעה. זה עניין של מוכנות, מכבי שיחקה מאוד אגרסיבי, כמו שצריך. התחלנו לשחק רק כשפיגרנו כבר 3:0 וזה היה מעט מדי ומאוחר מדי".


קמנאן מול סכנין. "ספגנו מהמצב הראשון שהגיעו אליו" (צילום: אלי אלגרט)

 

לוי נשאל אם העובדה שכבר חתום במכבי חיפה לעונה הבאה השפיעה על המוכנות של קבוצתו וענה:

 "אין שום קשר בין אחד לשני. מאז שהודיעו שאני בחיפה, סכנין ניצחה שלוש פעמים ברציפות. אני עושה ויעשה כל מה שצריך כדי שסכנין תגיע לאירופה".

 

עבד ראבח: "למרות שמכבי לא שיחקו טוב במחצית השניה, ספגנו את הגול מהמצב הראשון שהם הגיעו אליו וזה מה שהביא להתפרקות שלנו. אני לא חושב שהם רצו יותר לנצח, פשוט זה מה שקורה כשאתה סופג שער בדקה הרביעית של המשחק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים