שתף קטע נבחר

ליגת העל: אשדוד ניצחה, חגיגות בית"ר נדחו

אוהדי האלופה קיוו לחגוג בעיר הנמל את האליפות, אך שער נהדר של רחמים צ'קול בבעיטה מהאוויר השאיר את הנקודות באשדוד

סבלנות. שחקני ואוהדי בית"ר ירושלים ייאלצו להתאפק, ולחכות למחזור הבא בכדי לחגוג את האליפות השנייה ברציפות. בית"ר, בהרכב חסר מאוד, לא הגיעה הערב (ב') לאשדוד, וכמעט ולא סיכנה את שערה של מ.ס. המקומית לאורך כל המשחק ונכנעה לה 1:0.

 

 

אשדוד שלטה בקצב המשחק לאורך רוב 90 הדקות, ומאמציה נשאו פרי במחצית השנייה, בדמות שער יפהפה של רחמים צ'קול. במחזור הבא תארח ללא קהל ירושלים את בני יהודה, הקבוצה החמה ביותר בליגה (חמישה נצחונות רצופים), שזקוקה לכל נקודה בכדי לשרוד. אם תנצח תוכל האלופה לחגוג זכייה שנייה ברציפות, אבל תעשה זאת ללא אוהדיה.

 

מהלך המשחק

המשחק החל כשאשדוד תוקפת וכעבור כדקה הגיע עידן שריקי להזדמנות טובה, אך החמיץ. בדקה ה-10 בעט יוסי אופיר מרחוק בעיטה חלשה שטברטקו קאלה לא התקשה לעצור. מיד לאחר מכן בית"ר החלה לתקוף.

 

חיים רביבו, למרות שאינו המאמן, הוא זה שחילק הוראות לשחקני אשדוד לאורך כל המשחק. המארחת המשיכה להחזיק בכדור ובדקה ה-29 דוד רביבו הגביה כדור משמאל, אותו נגח שריקי לקורה של קאלה. בדקה ה-40 זכתה אשדוד בכדור חופשי קורץ, אותו בעט אוחיון לרשת בפעם הראשונה, אך השופט פסל את השער כיוון שהחומה עדיין לא היתה מוכנה. בפעם השנייה כבר בעט אוחיון החוצה.


חיים רביבו. מחלק הוראות ומשתיק את בית"ר (צילום: צפריר אביוב)

 

המחצית השנייה יצאה לדרך, כשרביבו נאלץ להוציא את טובול. רחמים צ'קול נכנס במקומו. אשדוד היתה הראשונה שהגיעה למצב של כיבוש, כשהולצמן בעט לא

מדויק. בדקה ה-55 הגיעה סוף סוף בית"ר להזדמנות הראשונה שלה במשחק - חן עזריאל בעט לגופו של סמי אג'יי. בדקה ה-61 אוחיון מצא עצמו חופשי ובעט חזק מכ-25 מטרים, משמאל לשער.

 

בדקה ה-71 נהדף כדור קרן של אשדוד אל צ'קול, שבעט מהאוויר מחוץ לרחבה, 0:1 לאשדוד. לאחר השער בית"ר עשתה מאמצים להשיג את שער השיוויון, אך לא הגיעה למצבים מסוכנים. בתוך תוספת הזמן השתלט ברוכיאן על כדור אבוד, ובעט בימין כדור חזק - לקורה של אשדוד. בסיום ניצחה אשדוד 0:1 ודחתה את חגיגות האליפות של בית"ר בשבוע נוסף.


מ.ס. אשדוד ביתר ירושלים סיבוב שלישי

ציונים
מ.ס. אשדוד ציון בית"ר ירושלים ציון
סמי אג'יי 6 טברטקו קאלה 5
ליאור ראובן 6 שמואל קוזקין (80) 5
כריסטיאן גונסאלס

שמעון גרשון 5
ודראן יישה 6 תומר בן יוסף 5
אדיר טובול (46) 6 יואב זיו 5
יוסי אופיר 6 דרק בואטנג 5.5
משה אוחיון 6 אבירם ברוכיאן 5
דוד רביבו 6 ג'וניור ויסה (80) 5
עידן שריקי (61) 6 רומולו 4
שי הולצמן (73) 6 חן עזריאל (66) 4
דימיטאר מקרייב 6 טוטו תמוז 5
מחליפים   מחליפים  
רחמים צ'קול (46)   כריסטיאן אלבארס (66) 5
ז'אן ז'אק גוסו גוסו (61)   דוד אמסלם (80)  
קובי דג'אני (73)  

עידן ורד (80)

 
חיים רביבו 7 יצחק שום 5


פורסם לראשונה 05/05/2008 20:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קוזקין מול הולצמן
צילום: צפריר אביוב
מומלצים