שתף קטע נבחר

כעס בהרצליה על הפסד בית"ר: "זה נראה לא טוב"

היכולת החלשה של האלופה ב1:0 לאשדוד גררה ביקורת מצד קבוצת התחתית: "מעניין שבן זקן לא מדבר היום, העיקר הוא דיבר על פייר פליי". דובר בית"ר: "מי שחוב שוויתרנו על המשחק צריך להתבייש". רביבו: "הלוואי עליי את ההרכב השני של בית"ר"

היכולת החלשה של בית"ר ירושלים במהלך ההפסד 1:0 למ.ס. אשדוד, שעלתה בשל כך מעל הקו האדום, לא נעלם גם מעיניהן של שאר קבוצות התחתית. במכבי הרצליה, שהדרדרה אל המקום ה-11 בעקבות כך, קיים כעס גדול.

 

גורמים בהרצליה אמרו על המשחק אמש (ב'): "זה נראה לא טוב". בקבוצה העבירו ביקורת על בעלי אשדוד: "מעניין שג'קי בן זקן לא מדבר היום, העיקר הוא דיבר על פייר פליי ומשחק חוזר אחרי מה שקרה ב'טדי'. הוא רצה לקבל את בית"ר רגועה וכנראה ידע למה". חיים רביבו, המשמש גם כבעלים וגם כמאמן אשדוד, הגיב: "הרצליה יכולה לבוא בטענות, אבל הלוואי עליי ועל כל קבוצה בליגה את ההרכב השני של בית"ר ירושלים".

 

בבית"ר לא נותרו אדישים נוכח הביקורת המהולה בהאשמות. דובר הקבוצה, עודד זרגרי, הגיב: "קודם כל, בית"ר עוד לא הבטיחה את האליפות שלה, כך שכל הטענות האלו חסרות בסיס. אני לא מאמין שיש מישהו שבאמת חושב שוויתרנו על המשחק ואם יש מישהו כזה, הוא צריך להתבייש. היו לנו שני מורחקים, אריק בנאדו ומיכאל זנדברג, ושני שחקנים נוספים פצועים, עמית בן שושן וגל אלברמן. וגם ככה, רק קורה בדקה ה-90 מנעה מאיתנו שוויון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מכבי הרצליה
צילום: עוז מועלם
מומלצים