שתף קטע נבחר

תוכנית הגדלת הליגה של לוזון, מה דעתכם?

השינוי בכל מקרה לא יתקיים בעונה הבאה, אבל יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, מתכוון להגיש ביום ב' את הצעתו להגדיל את שתי הליגות הבכירות ל-18 קבוצות. מה אתם חושבים על כך?

"נמאס לראות משחקים משעממים", טוען אבי לוזון במשך קצת יותר משנה. למעשה, כבר במסיבת העיתונאים הראשונה שלו כיו"ר ההתאחדות, דיבר לוזון על הגדלת הליגה במטרה ליצור יותר עניין ולהפוך את הכדורגל לנגיש יותר גם עבור הפריפריות.

 

ביום שני מתכוון לוזון להגיש את תוכניתו בפני נציגי הקבוצות, כשהשינויים בכל מקרה לא יתקיימו בעונה הבאה. על פי התכנית של לוזון, שתי הליגות הבכירות ימנו 18 קבוצות ויכללו משחקי מבחן על הירידה והעלייה. על פי התכנון, הרי שבעונה הבאה יוקפאו הירידות ולא פחות מ-6 קבוצות יעלו מהלאומית לליגת העל. בסופו של מהלך, אמורה הליגה הארצית להיעלם.


יותר משחקים מעניינים? בית"ר באשדוד (צילום: צפריר אביוב)

 

על פי לוזון, שווה יהיה להקריב עונה אחת כדי שהשינויים יעברו בהצלחה. בעונות שלאחר מכן יירדו שתי הקבוצות הגרועות לליגת המשנה, כששתי המדורגות

 הבכירות בלאומית מחליפות אותן. שני המקומות הלפני אחרונים יתמודדו בקרבות הישרדות מול מקומות 3-4 מהלאומית. בסך הכל יתקיימו בכל ליגה 34 מחזורים ויותר מ-100 שחקנים ישראלים יקבלו במה בליגת העל.

 

ראוי לציין כי במועצת ההימורים מברכים כמובן על ההחלטה, מסיבות ברורות של יותר משחקים מעניינים בטפסי הווינר והטוטו. מטרתו של לוזון היא להעביר את הנושא בישיבת המזכירות השבוע ועד סוף החודש גם בהנהלה. אתם מוזמנים להגיב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבי לוזון
צילום: חגי אהרון
מומלצים