שתף קטע נבחר

"האקס המיתולוגי" תעלה ב-CBS

הסדרה ששודרה בערוץ 2 נרכשה לשידור על ידי הרשת האמריקאית ותשובץ בעונת הסתיו הקרובה. סיגל אבין, יוצרת הסדרה: "זה כאילו ניתנה לי הזדמנות שנייה"

הפיילוט לגרסה האמריקאית של "האקס המיתולוגי", הסדרה מאת סיגל אבין, קיבל אור ירוק על ידי רשת CBS והסדרה תעלה לאוויר בעונת השידורים הקרובה של הסתיו. הסדרה תקרא בארצות הברית "The Ex List" ("רשימת האקסים").

 

במרכז "האקס המיתולוגי" רווקה (טלי שרון) שהולכת למגדת עתידות כדי שתאמר לה מתי תמצא את אהבת חייה. מגדת העתידות מבשרת לה שהיא כבר פגשה את אהבת חייה ואז פוצחת הרווקה במסע חיפושים אחרי אותה אהבה מפוספסת, ולשם כך נפגשת עם כל חבריה לשעבר.

 

כאמור, ראשי CBS חשבו שהפיילוט לסדרה של אבין, ששודרה בארץ בערוץ 2 (קשת) וזכתה לביקורות פושרות, טוב מספיק כדי להפוך לסדרה שלמה. הפיילוט האמריקאי שילב בין פרקים 1 ו-2 של המקור הישראלי, שם שיחק את אחד האקסים עפר שכטר. בגרסה דוברת האנגלית מגלם את עפר שכטר השחקן אריק בלפור (מיילו מ"24").

 

בין השחקנים הנוספים בסדרה: רייצ'ל בוסטון ("חלום אמריקאי"), אלכסנדרה ברקנרידג' ("צה!ב"), אליזבת' ריזר, אדם רותנברג ואמיר תלאי. יוצר הפיילוט הוא ג'ונתן לווין (שיצר את "מכושפות" של ארון ספלינג) והוא הופק על ידי פוקס המאה ה-20. 

 

סיגל אבין נכחה בצילומי הפיילוט ושבה מלוס אנג'לס לפני שבוע. "אני בקשר יומיומי עם המפיק, הבמאי והתסריטאית, מפני שאני מתפקדת כיועצת תסריט", היא אמרה הלילה (ג') ל-ynet בעודה חוגגת את הבשורה המשמחת. "קיבלתי את ההודעה הרשמית לפני כמה שעות והתחושה מעולה.

 

"השחקנים מדהימים ובכלל הצילומים של הפיילוט היו חוויה מדהימה.

הפיילוט מאוד דומה למקור רק שהוא נעשה עם הרבה יותר כסף. זה נתן לי אופציה לתקן את כל הדברים שהשתבשו בסדרה בארץ. אני מרגישה כאילו ניתנה לי הזדמנות שנייה, כאילו נכנסתי לעולם מקביל, זה ממש 'דלתות מסתובבות'. הבנתי שהפיילוט היה הפייבוריט שם וגבר על הרבה מאוד פיילוטים אחרים. בחודש הקרוב אחזור לשם שוב כדי לייעץ לתסריטאים שייכתבו את הסדרה".

 

בימים אלה רשתות השידור האמריקאיות בעיצומה של תקופת ה-Upfront במהלכה נחרץ גורלן של סדרות קיימות לחיים או לגניזה ומתי מעט מהפיילוטים שהוצגו לרשתות מקבלים אישור להתרחב מפיילוט לסדרה. השנה לא הוצגו פיילוטים רבים בגלל שביתת התסריטאים בתחילת השנה.

 

"האקס המיתולוגי" הולך בדרכן של "בטיפול" שעלתה כזכור ב-HBO, "מרחק נגיעה" שמתוכננת לעלות גם היא ב-HBO ו"מסודרים" שמתוכננת ב-FOX.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"האקס המיתולוגי". הגרסה העברית
צילום: דנה קופל
לאתר ההטבות
מומלצים