שתף קטע נבחר

סיידורף פרש מנבחרת הולנד, ואן באסטן בהלם

"לא ציפיתי לזה", אמר מאמן הכתומים על הפרישה הפתאומית של הקשר בן ה-32. סיידרוף עצמו אמר: "לא היו תנאים שאיפשרו לי להציג את יכולתי". לארסון בסגל נבחרת שבדיה

הבעיות בנבחרת הולנד כבר החלו. עוד לפני שנבחרת האורנג' פרסמה את הסגל שלה לקראת היורו בחודש הבא, ואפשר לומר שכצפוי, החלו לצוץ הבעיות המוכרות אצלה. קלארנס סיידורף הודיע היום (ג') למאמן הנבחרת, מרקו ואן באסטן, כי אין צורך לכלול אותו בסגל לקראת האליפות שתחל בחודש הבא.

 

 

הקשר הוותיק של מילאן התקשר לואן באסטן ובישר לו את החלטתו, להפתעת המאמן: "לא ציפיתי לזה", הודה חלוץ העבר האגדי והוסיף: "אני מכבד אותו כשחקן וכבן אדם, אך הוא עשה את ההחלטה שלו". בעבר, היה זה ואן בומל שהסתכסך עם המאמן והודיע שכל עוד הוא בתפקיד, הוא אינו מתכוון ללבוש את המדים הכתומים וכעת תורו של סיידורף ליצור את המהומה התורנית.

 

"קיבלתי את ההחלטה אחרי מחשבות רבות על הנושא", נאמר בהצהרה שמסר סיידורף, "ראינו כבר בעבר יחסים לא טובים בתוך הנבחרת. קיוויתי שהלקח נלמד, אך לצערי לא. מאז חזרתי לנבחרת לא היו תנאים שאיפשרו לי להציג את היכולת המצופה ממני. אני עדיין מקווה שבעתיד אוכל ללבוש את מדי הנבחרת, במיוחד לקראת הקמפיין למונדיאל הבא".


כמו תמיד, בעיות בנבחרת הולנד. סיידורף (צילום: איי פי)

 

ראוי לציין כי ואן באסטן כבר הודיע כי הוא אינו מתכוון להמשיך בתפקיד מאמן נבחרת הולנד אחרי היורו (כבר קיבל את התפקיד באייאקס), כך שמהרבה בחינות, הצהרתו של סיידרוף על חזרה עתידית למדים הלאומיים, אינה מפתיעה.

 

בינתיים ערכה ההתאחדות ההולנדית סקר לגבי ארבע שמות שאינם בטוחים בסגל של ואן באסטן ביורו. דירק קאוט מליברפול סיים במקום הראשון בסקר (52 אחוז), אריאן רובן מריאל מדריד, שהיה פצוע לאורך מרבית קמפיין המוקדמות, זכה ל-32 אחוז מהקולות ואחריהם יאן ונחור אוף הסלינק (9%) ודני קוברמאנס (7%).


פתאום הוא חוזר. הנריק לארסון במדי הלסינגבורג (צילום: רויטרס)

 

הגידו כן לזקן: לארסון חוזר

בשבדיה בינתיים, אומרים 'כן לזקן' אחרי שחלוץ הלסינגבורג הנריק לארסון, שב לסגל הלאומי לקראת היורו. החלוץ בן ה-36, שכבש בשלושה מונדיאלים (1994, 2002 ו-2006) ובשתי אליפויות אירופה (2000 ו-2004), לא שיחק במדים הלאומיים מאז שמינית גמר אליפות מול גרמניה לפני שנתיים.

 

ללארסון, שבקריירה הארוכה שלו זכה כמעט בכל תואר אפשרי במדי פיינורד, סלטיק, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, יחפש להטביע חותם גם ביורו אחרי 93 הופעות בינלאומיות (36 שערים). להוציא את לארסון, אין הפתעות בסגל שזימן המאמן לארס לאגרבק, כשהכוכבים הגדולים נמצאים בפנים וביניהם זלאטן איברהימוביץ' מאינטר, מרקוס רוזנברג מוורדר ברמן, פרדי ליונגברג מווסטהאם וקים קאלסטרום מליון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים