שתף קטע נבחר

הפועל ר"ג נשארת במכתש

בית המשפט עיכב פעם נוספת את ההחלטה לפנות את האיטדיון המיתולוגי. בעלי הקבוצה: "זה עוד שלב בדרך אל הצדק". רפי כהן חתם בקבוצה

חדשות טובות להפועל רמת גן - בית המשפט עיכב פעם נוספת את ההחלטה כי עליה לפנות את איצטדיון 'המכתש'. כזכור, לפני כחודשיים נקבע כי הסתיים החוזה בין המועדון לבעלי הקרקע, קבוצה בה שותף גם ארקדי גאידמק וקבע כי ניתן להפוך את סביבת האיצטדיון לפרוייקט מגורים.

 

מנגד, טענה ר"ג כי לא ניתן לה מגרש חלופי ועל כן, אין לבצע את ההריסה והיום (ד') שמחו לשמוע בהנהלת המועדון כי ההחלטה מעוכבת עד הודעה חדשה והם רשאים לקיים את משחקיהם במגרש. הבעלים של הקבוצה, ירון קוריס, אמר ל-ynet: "זה עוד שלב בדרך אל הצדק, אף אחד לא יכול להטיל ספק בזכויות שיש להפועל רמת גן על המכתש. אמרתי כל הזמן שהפועל תישאר במכתש עוד 80 שנה, אבל המערכה עדיין לא נגמרה".


רפי כהן. חולם להעפיל לליגת העל גם עם היריבה העירונית (חגי אהרון)

 

גם מבחינה מקצועית הגיעו חדשות טובת אחרי שהשוער הוותיק, רפי כהן, חתם בקבוצה. כהן, שסייע לעלייה לליגה הלאומית של היריבה העירונית, הכח/עמידר, חתם לעונה במדי הקבוצה של יובל נעים.

 

"ישבתי גם עם הכח, אבל הפועל רצו אותי יותר", הסביר כהן את ההחלטה לחצות

את הקווים והוסיף: "ההצעה שלהם היתה יותר טובה והחלטתי לנסות אתגר חדש. זו קבוצה שמצהירה על עליית ליגה ואני מקווה לעשות מה שעשיתי עם הכח גם כאן".

 

השוער בן ה-37,  שהתחיל את הקריירה בהפועל פתח תקווה, עבר לא מעט קבוצות בישראל ואת התקופה היפה ביותר עשה במכבי חיפה, בתקופת גיורא שפיגל. כמו כן, רשם השוער 44 הופעות בנבחרת ישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יובל נעים
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים