שתף קטע נבחר

מכבי פ"ת ניצחה את הרצליה וניצלה מירידה

המארחים איימו לצרף אליהם את הלוזונים לליגה הלאומית, אבל עומר דמארי כבש בדקה ה-87 שער דרמטי, העניק למלאבסים ניצחון 0:1 והשאיר אותם בליגה

למשך שניות בודדות הפועל כפר סבא חגגה. למשך שניות בודדות מכבי פתח תקווה היתה מתחת לקו האדום, בדרך הלא נכונה לעבר הליגה הלאומית. אבל אז, בדקה ה-87, כבש עומר דמארי שער סופר דרמטי, שהשאיר את המלאבסים בליגה הלאומית למשך עונה נוספת.

 

 

מכבי פתח תקווה ניצחה 0:1 את הרצליה, שירדה לליגה הלאומית כבר בשבוע שעבר, וניצלה מירידה ברגע האחרון. הקבוצה של פרדי דוד כמעט והורידה את פתח תקווה לליגת המשנה ביחד איתה, אבל אז הגיע דמארי, כבש את שער הניצחון הגדול וגם בעונה הבאה הלוזונים יהיו בליגה הבכירה.

 

מהלך המשחק

כ-3,000 צופים הגיעו לצפות למשחק, רובם מגוייסים למלחמת ההישארות של האורחת מפתח תקווה. המלאבסים פתחו טוב יותר, אבל לא הצליחו לסכן את שערו של אמיר אדרי. מנגד, הרצליה היא שהצליחה ליצור מצב מסוכן, אחרי שאוהד כהן נאלץ למתוח את איבריו כדי להדוף נגיחה של תומר חמד. את הריבאונד בעט המגן איתן עזריה לקורת פ"ת.

 

גם אדרי היה שם כדי לשמור את השיוויון עבור הרצליה, עת שהדף נגיחה של עומר דמארי מקרוב. עם תחילת המחצית השנייה היתה קרובה הרצליה לשבירת השיוויון - המגן השמאלי, עדי סופר, הגיע לאחד על אחד עם אוהד כהן לאחר כידרור ארוך, אבל הבעיטה שלו נקלטה בקלילות על ידי השוער הפתח תקוואי. מנגד, הגיע טל בן חיים לאחד על אחד עם אדרי, אבל הבעיטה שלו לא מצאה את המסגרת.


עירבוביה ברחבה. אמרי אדרי עוצר את חלוצי פ"ת (צילום: יונתן האורסטוק)

 

בדקה ה-65 כמעט כבשה הרצליה, אבל הכדור של שי ביטון הרעיד את הקורה והתגלגל על הקו ללא רגל שתדחוק אותו פנימה.מאותו רגע השתלטה פ"ת על כר הדשא ולחצה את הרצליה אל שערה. בדקה ה-82 חיים מלכה הציל את הרצליה מספיגה, לאחר נסיון כיבוש של דובב גבאי.

 

שניות לאחר שהפועל כפר סבא הבקיעה והורידה את הפתח תקוואים מתחת לקו האדום, עומר דמארי עשה את השינוי. הקשר הצעיר פרץ לרחבה ובעט ברגל ימין חזק ופנימה. 0:1 לפתח תקווה בדקה ה-87, הלוזונים נשארו בחיים.

 

 

הרכבים

מכבי הרצליה: אמיר אדרי; איתן עזריה, חיים מלכה, מטיה מורץ, ברק לביא; עדי סופר, שי ביטון, אושרי אלפסי, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה (ג'וש קנט, 74); תומר חמד.

 

מכבי פתח תקווה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מוראד מגמדוב, קובי גנון, ננאד סאביץ' (נאור פסר, 64); חאבייר דירסאו, סולי צמח, עומר דמארי, לירן כהן; טל בן חיים (הירקלי ג'פירדזה, 76), אוהד קדוסי (דובב גבאי, 58).


פורסם לראשונה 31/05/2008 18:35

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שלו מנשה, מכבי הרצליה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים