שתף קטע נבחר

קטן סיכם עם סגן נשיא חיפה, שחר לא מרוצה

החלוץ נפגש עם עוזי מור והשניים סיכמו על המשך דרכו בקבוצה, כל זאת ללא ידיעתו של שחר, שלא הסכים על התנאים שנקבעו. רוני לוי: "לפי תחושתי, קטן זקוק לאיוורור בקבוצה אחרת". בקרוב ייפתח המו"מ עם כפ"ס על יבואה

יניב קטן ירוק או לא? השחקן ונציגו, עורך הדין עוזי קטן (דודו של יניב), נפגשו היום (ד') עם סגן נשיא המועדון, עוזי מור, והשלושה סיכמו על תנאי השארותו של החלוץ במדים הירוקים בשנתיים הקרובות, פרטים שאף פורסמו באתר הרשמי של הקבוצה.

 

כשעה קלה לאחר מכן נודעו פרטי הפגישה ליעקב שחר, אשר התנגד להסכם שהושג, וכרגע עתידו של השחקן במדים הירוקים לא ברור. הידיעה באתר, אגב, הורדה כמה שעות מאוחר יותר. בתגובה להתפתחויות מסר עוזי קטן ל-ynet: "יצאנו מרוצים מהפגישה עם עוזי מור. הגענו לסיכום, ולא ברור לי מה השתנה מאז".

 

כזכור, שלשום התקיימה פגישה בין קטן ונשיא המועדון יעקב שחר, בסיומה הצהיר שחר כי שני הצדדים רוצים להמשיך בהתקשרות. החלוץ בן ה-27, שכבש חמישה שערים ובישל שלושה נוספים במהלך עונת 2007/8, הוזכר בשבועות האחרונים כמבוקש על ידי מספר קבוצות, ביניהן האלופה, בית"ר ירושלים.


יניב קטן. נשאר בקרית אליעזר? (צילום: אלי אלגרט)

 

לפי הפרטים שפורסמו במהלך היום, רצה שחר לשנות את שער הדולר עליו חתם קטן לפני שנתיים (4.5 ש"ח). בזמן חתימת החוזה עמד שער הדולר על 4.8 ש"ח, ביקש קטן שהחוזה על סך 480 אלף דולר לעונה למשך 4 שנים, יהיה צמוד לדולר, אולם שחר סירב, וקבע כאמור שער של 4.5 ש"ח. היום הדולר כאמור נמצא בשפל, דבר שמגדיל את חוזהו השיקלי של החלוץ.

 

המאמן היוצא של מכבי חיפה, רוני לוי, התראיין הערב בתוכנית 'הדקה ה90' של רדיו 'אמצע הדרך' והתייחס לאפשרות שיניב קטן יעזוב לקבוצה אחרת: "יכול להיות שהוא צריך שינוי, לפי התחושה שלי נראה כי זקוק לאיוורור בקבוצה אחרת אבל הכל תלוי באיך שהוא מרגיש".

 

מגן מכבי חיפה, רוני גפני, נפגש הבוקר עם מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק. לגפני הובהר כי טרם הוחלט סופית אם הוא ימשיך בקבוצה עונה נוספת. בחיפה מעוניינים להשאיר את אלירן דנין, שהושאל מבית"ר ירושלים, ולרכוש את כרטיסו אולם השחקן טרם החליט אם הוא רוצה להמשיך בחיפה.


יבואה. יחליף ירוק בירוק? (צילום: אלי אלגרט)

 

כזכור, בקבוצה משחק המגן הדרום אפריקאי פיטר מסיללה שפותח דרך קבע בהרכב. גפני לא נכלל בסגל במרבית שלבי העונה האחרונה בגלל פציעה חמורה

שהשביתה אותו ממש מתחילתה. דנין, שהגיע כחיזוק, ישב מרבית הזמן על הספסל ולא בטוח שירצה להמשיך במתכונת הזאת גם בעונה הבאה.

 

הירוקים יתחילו בימים הקרובים במשא ומתן עם הפועל כפר סבא לגבי החלוץ הגנאי סמואל יבואה. אתמול, כזכור, פנתה חיפה באופן רשמי למנכ"ל כפר סבא, גבי קצרה, והביעה עניין במלך שערי הליגה. כפר סבא תדרוש מעל מיליון דולר עבור יבואה ויש סיכוי שבמסגרת העיסקה תעביר חיפה לקבוצה מהשרון גם שחקנים.


פורסם לראשונה 04/06/2008 13:10

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים