שתף קטע נבחר

בכפרו של קונטאר טוענים: הוא יחזור ביום ראשון

בראיון לעיתון "א-סינארה" אמר ראש מועצת הכפר שבו גדל המחבל שרצח את בני משפחת הרן ושוטר בנהריה - כי כבר הוכנו חגיגות ענק. אחיו של קונטאר אמר כי העסקה כבר סוכמה ונותר רק לבצע אותה

האם העסקה עם חיזבאללה תתבצע ביום ראשון? ראש מועצת הכפר הלבנוני שבו נולד המחבל סמיר קונטאר, אמר כי אם לא יהיו סיבוכים של הרגע האחרון - קונטאר יוחזר ללבנון בתחילת השבוע הבא.

 

בראיון שיתפרסם מחר (יום ו') בעיתון א-סינארה היוצא לאור בנצרת, אמר נזיה חמזה, ראש מועצת הכפר עביה כי "החגיגות העיקריות לרגל שחרורו הצפוי של קונטאר יערכו קודם כל בדאחיה - מעוז חיזבאללה מדרום לביירות, בהשתתפות מזכ"ל הארגון, חסן נסראללה. אחר כך ימשיך קונטאר לכפר הולדתו, שם ימתינו לו רבים לחגיגה המוניות".

 

במקביל, אישרו אחיו של קונטאר, בסאם, ועורך דינו, יאמן זידאן, כי מהמידע המצוי ברשותם עולה כי העסקה כבר סוכמה ונותר רק לבצע אותה, דבר שצפוי בתוך מספר ימים. "אינני יכול לתת שום הצהרה לעיתונות כרגע,

אלא רק ביום ראשון", אמר אחיו של המחבל ל"א-סינארה". כשנשאל למצב רוחה של אמו, הוא אמר: "היא כמו כל אם, הממתינה לשובו של משוש חייה אחרי 30 שנה".

 

בנוסף אישרו עיתונאים לבנונים לעיתון הישראלי כי בכפר עביה כבר הושלמה ההכנות לקבלות פניו של המחבל סמיר קונטאר.

 

ומה אומרים בישראל? גורמים מדיניים אמרו ל-ynet כי עסקת חילופי השבויים לא תתקיים בימים הקרובים. עם זאת, נראה שהעסקה קרובה מתמיד. לדברי גורם בכיר בלבנון, "הצדדים סוגרים את הפרטים האחרונים של העסקה". שליח ראש הממשלה, עופר דקל, נועד אתמול עם משפחות החטופים, אהוד גולדווסר ואלדד רגב, ועדכן אותן בהתפתחויות.

 

אהוד גולדווסר ואלדד רגב נחטפו ללבנון לפני 708 ימים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
בדרך לעסקה? קונטאר
צילום: AFP
מומלצים