שתף קטע נבחר

סוכנו של אבראו: "נחושים לחתום בבית"ר"

האלופה מקווה להשלים עד יום שלישי את העברתו של חלוץ ריבר פלייט, שגם אם יגיע, לא יהיה במחנה האימון הראשון בהולנד. בית"ר חוזרת ביום ג' לאימונים

בבית"ר ירושלים מקווים לשים היום (ב') או לכל המאוחר מחר סוף לסחבת ולהחתים בשעה טובה את החלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו, מריבר פלייט הארגנטינאית.

 

בשלושת החודשים האחרונים עושה הקבוצה מאמצים להחתים את השחקן ובשלושת השבועות האחרונים, מאז שהסתיימה העונה בליגת העל, מתנהל המשא ומתן בנושא עם עליות ומורדות. ביום שלישי תחדש הקבוצה של יצחק שום את אימוניה לקראת העונה הבאה ובמועדון מקווים שאבראו יוכל להגיע לקראת המשך האימונים.

 

במועדון כבר טענו כי ההחלטה אם להגיע לבית"ר או לא נתונה למעשה בידיו של השחקן, למרות שבשבועיים האחרונים נתקלה בית"ר בבעיות בכל הנוגע לדרישות כספיות מצד סוכניו של אבראו.


אבראו נעל את העונה בריבר. יגיע לבית"ר? (צילום: AP)

 

סוכנו של אבראו, חורחה צ'יחאנה, אמר ל-ynet: "אני חושב שאנחנו יכולים לסגור בקרוב את כל העניין, נשארה לנו עוד פגישה אחת מחר עם הנהלת ריבר פלייט. בפגישה הזו ניתן יהיה להגיע לפיתרון כדי שאבראו יעלה על המטוס לישראל כבר בימים הקרובים. אנחנו נמצאים כעת באורוגוואי ובעוד כמה שעות אצא לארגנטינה כדי להמשיך את המשא ומתן עם ריבר.

 

"אנחנו אופטימים, אבל הבעיה היא שמאמן ריבר דייגו סימאונה לא רוצה לשחרר את אבראו. אנחנו מקווים להגיע להסכם בנושא, כי לאבראו יש רצון גדול לצאת לישראל ואנחנו נחושים לגבי ההחלטה הזו". את תגובתם של ראשי ריבר פלייט בנושא לא ניתן להשיג. אנשי ההנהלה מסרבים לדבר עם עיתונאים ביממה האחרונה, בעיקר בגלל התפוצצות פרשת אריאל אורטגה, שהתעמת שוב עם מאמנו סימאונה והחליט לעזוב את האלופה הטרייה.

 

צ'יחאנה התייחס לנושא המשא ומתן הכספי ודרישות הסוכנים מבית"ר: "המשא ומתן היה קצת מסובך בגלל כמה עניינים, אבל הכל כבר הגיע לפיתרון עכשיו. עם בית"ר יש כבר סיכום".


פותחים עונה. ביום שלישי בית"ר חוזרת להתאמן (צילום: גיל יוחנן)

 

תמוז נשאר בבית"ר, יצחקי בגנק

כאמור, בית"ר תפתח ביום שלישי בכפר סבא את אימוניה לקראת פתיחת העונה. במועדון לא תולים יותר מדי תקוות שאבראו יצטרף כבר למחנה האימונים הראשון אליו תצא הדאבליסטית ביום ראשון הקרוב להולנד: "העונה בארגנטינה הסתיימה רק עכשיו וחייבים לתת לו קצת חופש".

 

עם הסגל של שום ייחל להתאמן טוטו תמוז, שנשאר בינתיים בקבוצה אחרי שחוזר במהלך הפגרה על ידי טוונטה אנסחדה ההולנדית. ברק יצחקי, שהיה מועמד לשוב במקרה שתמוז היה עוזב, חזר להתאמן עם גנק לקראת העונה הבאה ואמור להמשיך בקבוצה הבלגית. משה אוחיון, שכבר סיכם את תנאיו, עבור את הבדיקות הרפואיות ויחתום ביממה הקרובה על חוזהו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים