שתף קטע נבחר

מה תנעלו לפגישת עבודה? כפכפי גומי כמובן

טרנד הכפכפים והסנדלים מגומי ממוחזר לא הולך לשום מקום, ואפילו תופס ניחוח שיק עם עיצובים חדשים של מעצבי על. נטשה מדווחת על הנעליים של סבתא שהפכו לשיא הסטייל

הטרנד הזה מסרב לעזוב אותנו גם הקיץ: מעצבי העל בכל העולם מתנפלים על עיצוב נעלי גומי ממוחזרות, למרות שרבים מעקמים את האף וטוענים שנעלי הגומי מכוערות יותר מהקרוקס הידועות לשמצה, ומהוות למעשה פיתוח אווילי של אותם שקפקפים שבהם היינו הולכים לים בשנות השמונים. מותגים נחשקים כמו פנדי, מרק ג'ייקובס ומייקל קורס מציגים כולם הקיץ וריאציות חמודות על הטרנד, עשויים לרוב מ-PVC (גומי ממוחזר), ואפילו מותג האופנה העילית ז'יבנשי העיז להציג גרסה יוקרתית של סנדלי גומי בסגנון גלדיאטור עם לוגו בולט של החברה מוטבע באבזם.

 

כפכפי הוקי: מבתי החולים למטאטאי הרחובות

אבל עוד לפני שכל מעצבי העל עלו על טרנד הרטרו הזה, היתה שם חלוצה ישראלית בשם שלומית סלוין. בקיץ 2006 רכבה סלוין על אופניה בדרך יפו בתל אביב, עצרה בחנות מאובקת לממכר נעליים עתיקות וגילתה זוג כפכפי גומי משלהי שנות ה-60', ששימשו במקור עובדות בתי חולים שנאלצו לעמוד על רגליהן שעות ארוכות.

 

סלוין נעלה את כפכפי הגומי כל אותו הקיץ, וקיבלה תגובות רבות ומגוונות. היו מי שחשבו שהן נפלאות, אחרים נזכרו ש"לסבתא שלי היו כאלה" ועקמו את האף לנוכח המראה הזקן. למרות זאת החליטה המעצבת לנסות ולהפוך את כפכפי הגומי האלה לדבר הבא כמוצר אופנתי, טרנדי ונוח. כך נולד המותג HOKI, שם שפירושו "מטאטא רחוב" ביפנית (באמת, אל תשאלו). הכפכפים של סלוין נמכרים כמו לחמניות חמות בכל חנויות האופנה מזה שנתיים והחברה אף זכתה לשותפים מפורסמים בחו"ל, ביניהם אשטון קוטשר וגיא ריצ'י. בנות הזוג המפורסמות של השניים - מדונה ודמי מור - מחזיקות בכפכפים בכל הצבעים וחובבות במיוחד את הזוגות המוזהבים שלהן.

 

מחירים: לנשים, 119 שקל; לילדים, 69 שקל. בקרוב יושק גם דגם לגברים. לפרטים: shlomit1@netvision.net.il

 

מעצבי העל ודוגמנית הצמרת

במותג נעלי הגומי הברזילאי "מליסה" השכילו להזמין את השמות הגדולים בתעשיית העיצוב העולמי ליצור עבורם דגמים מלאי שיק. בין המעצבים תמצאו את ויויאן ווסטווד, את המעצב המצרי כארים ראשיד, כוכבי העיצוב הברזילאים האחים פרננדו והומברטו קמפאנה וגם את זחה חדיד, אדריכלית איראנית נחשבת במיוחד בתחום העיצוב הבינלאומי. ואכן, אין ספק שהחבורה התוססת והיצירתית הצליחה להפוך את הגומי הממוחזר, חומר גלם פשוט וחסר סקס אפיל לכאורה, לנעליים סופר-טרנדיות.

מחירים: 360-160 שקל, להשיג ברשת חנויות אירית.

 

את זריקת הסקס-אפיל הסופית סיפקה לסנדלי הגומי ג'יזל בונדשיין, דוגמנית העל הברזילאית שהשיקה ליין של סנדלי גומי בשם "איפנמה". בונדשיין החכימה לקשור

 את הפעילות העסקית שלה בערכים ירוקים של מיחזור ואיכות הסביבה והבטיחה להקדיש חלק מרווחי המכירות לשימור מקורות המים של כדור הארץ. הקמפיין המאוד מתוקשר של הדוגמנית הצליח ליצור באזז סביב קולקציה קטנה של 5 דגמים בצבעיים טרופיים מעוטרים בקריסטלים של סברובסקי הנושאים את חתימתה של פצצת העל. 

מחירים: 500-119 שקל, להשיג בחנויות הנעליים המובחרות.

 


רוצות להכיר את נטשה טוב יותר? הקליקו על התמונה (עיצוב: Gutte)

 

 


 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כפכפי הוקי לנשים בכל הצבעים
צילום: עדי גלעד
עקבי גומי של מליסה לנועזות
צילום: rony
עוד עקבים של מליסה
צילום: rony
נעלי גומי לגברים, הוקי
צילום: עדי גלעד
יש גם סירות גומי (מליסה)
צילום: rony
גומי לאצבע (מליסה)
צילום: rony
שלומית סלוין, יוצרת המותג "הוקי"
צילום: יניב אדרי
לאשה בפייסבוק
מומלצים