שתף קטע נבחר

חולון ויתרה על היול"ב, הבעלות עברה מדורסמן לטובי שוורץ

אחרי האליפות ההסטורית, החליט המאמן והבעלים לסיים את תפקידו בהפועל חולון. המנכ"ל טובי שוורץ ישמש כבעלים: "לא מחפשים לשחזר את ההישג, המטרה היא לבנות קבוצה טובה וכיפית". הקבוצה לא תשתתף במפעל האירופי, כשירושלים תתמודד ביול"ב במקומה. רובי בלינקו מועמד לאמן

בחודש מאי האחרון זכתה הפועל חולון באליפות היסטורית, והיתה לקבוצה השנייה בלבד ב-40 השנה האחרונות שמונעת ממכבי תל אביב את תואר האליפות. היום (ה') החליט הבעלים והמאמן של חולון, מיקי דורסמן, לדאוג להמשכיות הקבוצה, אך לא להשאר, כשהוא מעביר את הבעלות על הקבוצה למנכ"ל טובי שוורץ, ולסיים את תפקידו ב'אולם הפחים'. דורסמן, שאינו שוהה כעת בארץ, אישר את הידיעה.

 

דורסמן הודיע לפני יומיים כי הוא עוזב את הקבוצה, אך אמר שידאג לכך שהפועל חולון לא תתפרק. האיש שהוביל את חולון לזכייה בשלוש אליפויות רצופות - שתיים בליגה הלאומית ואחת בליגת העל - החליט בעקבות זאת להעביר את הבעלות לשוורץ, לאחר שתכניתו הראשונית לאיחוד עם מכבי ראשון לציון לא יצאה לפועל. דורסמן, שכבר הביע את רצונו להדריך קבוצה, מעוניין לשמש כעוזר מאמן בקבוצה אירופית.


מיקי דורסמן. האלוף עוזב את אולם הפחים (צילום: ראובן שוורץ)

 

אחר הצהריים עברה הקבוצה באופן רשמי לידיו של שוורץ, שינסה להשיג כספים בכל מחיר. שוורץ אמר ל-ynet: "המטרה היא לבנות קבוצה טובה וכיפית עם התקציב שנקבל. המטרה היא לשחק כדורסל יפה, לא ננסנ לקחת אליפות או לשחזר את ההישגים מהעונה שעברה. כל מי שאוהב את הקבוצה ואכפת לו ממנה, נשמח אם ישים יד בצד הכלכלי".

 

עיריית חולון צפויה להעביר סכום של 1.1 מיליון שקלים ביחד עם ספונסר, כשקברניטי המועדון החדשים ינסו לגייס עוד כ-2 מיליון שקלים נוספים. המנהלת תעביר עוד כמיליון שקלים ומחירי המנויים יעלו, במטרה לגייס עוד כספים דרך האוהדים (שיארגנו גם ערבי התרמה לפני פתיחת העונה).

 

בנוסף, החליטו בחולון לא להשתתף בגביע יול"ב. בעקבות הוויתור על הזכות להופיע בגביע השני בחשיבותו באירופה, הפועל ירושלים, שזכתה בעבר ביול"ב, תהיה הישראלית השנייה, מלבד בני השרון, שתשתתף במפעל. רובי בלינקו, שהוליך את עירוני רמת גן לעונה מצוינת, הוא המועמד המוביל לאמן את האלופה מחולון בעונה הקרובה. בלינקו הגיב על כך: "אני לא יודע מזה כלום. כרגע אני מתרכז באליפות אירופה לחירשים".


פורסם לראשונה 26/06/2008 13:15

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודי ועקנין
מיקי דורסמן
צילום: דודי ועקנין
מומלצים