שתף קטע נבחר

יוסי מזרחי: "מקווה להתחיל ולסיים את העונה באשדוד"

הקבוצה מעיר הנמל פתחה את הכנותיה לעונה החדשה, בלי משה אוחיון שעבר לבית"ר ירושלים. מזרחי מתלבט לגבי עמדת השוער הראשון: "מקווה שבתוך שבוע עד עשרה ימים יהיה לנו שוער". חיים רביבו: "גם השנה נתבסס על שחקני בית"

מ.ס. אשדוד החלה היום (ג') את הכנותיה לקראת העונה הבאה, כאשר השחקנים של יוסי מזרחי התאספו לאימון ראשון במגרש המכללה באשדוד. מהסגל נעדרו עדיין הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזלס והחלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב, אשר אמורים להצטרף בימים הקרובים ולצאת עם הקבוצה ב-18 ביולי למחנה האימונים בהולנד.

 

אשדוד עדיין מהווה חידה גדולה אחרי העונה החלשה שהציגה אשתקד, בה הצליחה להינצל בקושי במחזור האחרון. סימן השאלה לגבי זהות השוער הראשון עדיין קיים, מאחר שנראה כי הגנאי סמי אג'יי, אשר שימש כשוער הראשון בשלוש העונות האחרונות לא ימשיך, ולא ברור אם יוסי מזרחי יבחר ביוסי שקל כשוער ראשון.


יוסי שקל. מזרחי עוד מתלבט לגביו (צילום: גלעד קוולרצ'יק)

 

הקשר משה אוחיון הותיר בקבוצה חלל גדול, לאחר שעזב לבית"ר ירושלים. באשדוד ממשיכים לעשות מאמצים לצרף את ברוך דגו, אשר שיחק בקבוצה לפני שעבר למכבי תל אביב לפני שמונה שנים. כמו כן נבחנים בקבוצה שני שחקנים מגאנה, הבלם אריק אהוזו והקשר ג'וזף טאצ'י. אהוזו מועמד להחליף את הקרואטי ודראן יישה, עליו מתכוונת אשדוד לוותר.

 

הבעלים חיים רביבו אמר: "כמו כל קבוצה אחרת אנחנו מתכוננים לעונה הבאה עם שחקנים נבחנים, אך הדבר הכי חשוב זה שיש לנו שחקנים צעירים יוצאים מן הכלל שעשו חייל בקבוצות אחרות, ושחקני נוער שעלו. אשדוד מתבססת בדרך כלל על שחקני בית וזה גם מה שיהיה השנה".


רביבו. הסגל עוד לא הושלם (צילום: אלי אלגרט)

 

לגביי חסרונו של אוחיון אמר רביבו: "כשמכינים קבוצה לא מסתכלים רק מי מחליף את מי, אלא עובדים לפי צרכי המאמן. משה אוחיון יחסר לנו מאוד ובית"ר ירושלים תרוויח ממנו, אבל נכין את הקבוצה כמו שצריך ותהיה קבוצה חזקה. אני מאמין שעונה כמו בשנה שעברה לא תחזור. הדברים שונים השנה, וגם בעסקים וגם בחיים הפרטיים אנחנו למדים מטעויות".

 

רביבו הבהיר כי בשלב זה לא חושבים באשדוד לשחרר את מקרייב לקבוצות אחרות, למרות הביקוש הרב שיש לשחקן. בנוגע לסוגיית השוער הראשון אמר רביבו: "יוסי מזרחי בונה את הסגל, ויבחן את מי שמציעים לנו. כרגע יש לנו את יוסי שקל שהוא שוער מצוין, אבל אם מזרחי יחליט על זר או על שוער אחר נעשה את מה שצריך. עדיין אין החלטה לגבי סמי אג'י, כי יוסי מזרחי עוד לא גיבש את הסגל".

 

לגביי הבלם זאב חיימוביץ', שמחצית מכרטיסו שייך לאשדוד אמר רביבו: "חיימוביץ' שחקן מצוין שיכול להתאים לנו, אבל זה תלוי כמה הוא רוצה להיות בקבוצה ולא כמה הקבוצה רוצה אותו".


מזרחי: "נשקול כל הצעה בזהירות רבה" (צילום: תומר גנור)

 

המאמן יוסי מזרחי שבעונה שעברה אימן שלוש קבוצות, נראה במצב רוח טוב ואמר בבדיחות: "אני מקווה שאתחיל את העונה ואסיים אותה באשדוד. לגבי שוער זה

טבעי שהסגל עוד לא גמור, כי יש עוד חודשיים עד תחילת הליגה ונשקול כל הצעה בזהירות רבה, כי קבוצות כמו אשדוד לא יכולות לטעות ברכש שלהן, שמדובר בדבר משמעותי. אני מאמין שנבנה קבוצה טובה מאוד. סמי אג'יי עדיין בא בחשבון, אבל יש לנו כמה אופציות. אני מקווה שבתוך שבוע עד עשרה ימים יהיה לנו שוער. אני אדם ריאלי ויודע איך אני רוצה שהקבוצה שלי תיראה ולדעתי היא תיראה טוב".

 

"קשה לדעת מי יחליף את משה אוחיון. נראה את הצעירים, ניתן להם הזדמנות, ויכול להיות שמתוכם יהיה גם מחליף למשה אוחיון. אנחנו מנסים להביא גם זרים וגם ישראלים בתפקידים האלה. ברוך דגו הוא אחת האופציות. בנוגע לבלם ודראן יישה, כרגע נראה שוויתרנו עליו אבל אי אפשר לדעת. אם לא נמצא משהו יותר טוב אז גם הוא יהווה אופציה".

 

באשדוד נערכים לאפשרות שחיים רביבו, התומך בקבוצה, יעזוב את הארץ לתקופה מוגבלת וזאת בשביל לנהל את עסקי ג'קי בן זקן בארה"ב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי מזרחי
צילום: צפריר אביוב
מומלצים