שתף קטע נבחר

בן לוז ודגלאס דה סילבה חתמו בהפועל ת"א

כפי שפורסם ב-ynet, הקשר שכבר סיכם בהפועל פ"ת חוזר לאדומים וישתכר כ-120 אלף דולר. הבלם הברזילאי נחת בישראל והוחתם לחמש שנים. הפועל החליפה ביתיות עם יובנס דוגאנה בגביע אופ"א

הסוף לסאגה. בן לוז חתם היום (ד') לעונה אחת בהפועל תל אביב, במהלכה הוא אמור להשתכר כ-120 אלף דולר. כפי שפורסם ב-ynet, הקשר בן ה-30 סגר את תנאיו עם האדומים כבר לפני יומיים, למרות שסיכם עוד קודם לכן בהפועל פתח תקווה. במלאבס טענו כי הוא הבטיח להגיע לאימון הבכורה אתמול, אבל לוז לא הופיע בטענה כי הוא חולה וכבר אז החלו להבין שם כי השחקן יעדיף את האדומים על פניהם.

 

 

מנכ"ל פ"ת, אפי צפריר, שכבר הגיע לסיכום בעל פה עם לוז לפני כשלושה שבועות, אמר: "זה מאכזב כי זה שחקן שרצינו, אבל מצד שני אני גם מבין אותו, כי מאז שזאב זלצר הגיע היה נדמה שאנחנו לא סגורים על עצמנו. בכלל מקרה תהיה לנו קבוצה חזקה ומפתיעה". זלצר עצמו הוסיף: "אחרי שהוא לא הגיע לאימון אתמול למרות הבטחתו, נדלקה נורה אדומה. זה לא נכון שלא רציתי אותו ואפילו לא יצא לי לדבר איתו. אין מה לעשות אלא לאחל לו בהצלחה בהמשך".

 

לוז, שכבר שיחק בהפועל תל אביב בין 2001 ל-2003, שב לקדנציה שנייה במועדון. הוא צפוי לפגוש שם כמה מחבריו בכפר סבא, שכן גם הבלם הברזילאי דגלאס דה סילבה הוחתם היום באופן רשמי על חוזה לחמש שנים בהפועל, לאחר שנחת בישראל.


שחקני הפועל ת"א במחנה האימונים (האתר הרשמי של הפועל ת"א)

 

השניים יצטרפו מחר למחנה האימון של הפועל באוסטריה. הם עשויים לפגוש שם בין היתר את סמואל יבואה, שסיכם את תנאיו אך עדיין לא חתם. גם אביחי ידין נחשב למועמד מוביל לעשות את המסלול מהנושרת ללאומית אל מתחם חודורוב. בינתיים, החל הקשר להתאמן אתמול עם הכפר סבאים. בנוסף, יעשו האדומים מאמץ להחתים גם את חלוצה הצעיר של מכבי חיפה, עדן בן בסט.

 

הפועל החליפה ביתיות עם יריבתה בגביע אופ"א, יובנס דוגאנה. על פי החלטת אופ"א שהתקבלה הבוקר, את המשחק הראשון יארחו האדומים ב-17 ביולי, ושבועיים מאוחר יותר הם ימריאו לגומלין בסן מרינו.

 

בינתיים, חניכיו של אלי גוטמן ערכו את האימון הראשון על אדמת אוסטריה. השחקנים התאמנו הבוקר במגרש סמוך למלון בו הם שוהים בלויפרסדורף. גוטמן פתח את האימון בשיחה קבוצתית קצרה ולאחר מכן יצאו השחקנים לאימון.


דה סילבה וישראלביץ'. צפויים להיפגש בדרבי (צילום: עדי סרדס)

 

"אמנם מזג האוויר חם מאוד, אבל בסך הכל היה אימון טוב", אמר הקפטן וואליד באדיר לאתר הרשמי של המועדון. "אנחנו מרגישים טוב ונקווה שיהיה בסדר

גם בהמשך". שי אבוטבול: "היה אימון קשה, אבל אני מרוצה. אני מקווה שנצא חזקים יותר מהמחנה הזה. נתכונן כמו שצריך למשחק הראשון באופ"א".

 

מחר תערוך הקבוצה את משחק האימון הראשון מבין ארבעה שצפויים לה במהלך המחנה נגד אדמירה וואקר. "זה ניסוי כלים ראשון", הבהיר אבוטבול. גוטמן סיכם: "השחקנים מתאמנים טוב ועובדים קשה. יש לנו בעיה של מיעוט בשחקני שדה". על המגן הימני, דני בונדר, שמחלים מפציעה קשה ברצועות הברך וחוזר לכושר לקראת פתיחת הליגה, אמר המאמן: "הוא יצטרף לסגל תוך כדי האימונים. אנחנו לא רוצים להעמיס יותר מדי על השחקנים שכבר כאן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
לוז במדי הפועל ת"א
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים