שתף קטע נבחר

גרנט: "הג'וב של סקולארי בצ'לסי בלתי אפשרי"

המאמן הישראלי מזהיר את יורשו בכחולים: "עבודתו קצובה בזמן". המנכ"ל פיטר קניון דווקא מרגיע: "פליפה יישאר גם אם לא יזכה בתארים"

יומיים בלבד אחרי הצגתו של לואיס פליפה סקולארי כמאמנה החדש של צ'לסי, קודמו בתפקיד, אברהם גרנט, שולח מסר די מדאיג למאמן הברזילאי החדש של הכחולים.

 

 

"אני מאוד אוהב את סקולארי כבן אדם וכמאמן, אני מאחל לו הצלחה בתפקידו החדש", אומר גרנט לפי פרסומים בתקשורת הבריטית, "אבל הוא יגלה מהר מאוד שהעבודה שלו קשה מאוד וקצובה בזמן. הג'וב שלו כמעט בלתי אפשרי".

 

המנג'ר הישראלי, שפוטר מהכחולים בסיום העונה אחרי שסיים כסגן של מנצ'סטר יונייטד בליגה ובליגת האלופות, הסביר למה כוונתו: "זה יהיה הישג מבחינתו אם הוא משווה את מה שעשיתי בעונה שעברה, אבל גם זה לא הספיק כדי להשאיר אותי בתפקיד".

 

רוביניו וארשבין בדרך לצ'לסי

כמעט במקביל לדבריו המדאיגים כביכול של גרנט, הגיע מסר מרגיע מבחינת המאמן החדש מכיוונו של פטר קניון, מנכ"ל צ'לסי, שהבהיר: "סקולארי יישאר בתפקידו גם אם צ'לסי לא תזכה בתארים הגדולים העונה".


רוביניו. רץ כל הדרך ללונדון? (צילום: AFP)

 

קניון הוסיף: "פליפה המאמן שלנו למינימום של שנתיים ויש לנו אופציה להאריך את הקשר בעונה נוספת. ניתן לו את כל התמיכה שלנו כדי שינצח ויצליח בתפקידו. הוא בעצמו יודע שיש כאן לחץ עצום לנצח ואם זה לא יקרה, כולנו נהיה מאוכזבים, כולל סקולארי עצמו".

 

קניון הוסיף כי בשבוע או שבועיים הקרובים האוהדים של צ'לסי יזכו לראות שתי החתמות גדולות, אך הכחיש כי מדובר ברונאלדיניו או קאקה. ככל הנראה, מדובר ברוביניו ובאנדריי ארשבין. לפי פרסומים בספרד, סוכנו של הברזילאי כבר סיכם בלונדון את תנאיו של רוביניו בכחולים וכל שנותר הוא להמתין לסיכום בין צ'לסי לריאל מדריד לגבי דמי ההעברה, כנראה סביב ה-30 מיליון יורו.

 

ארשבין עצמו מחכה ברוסיה להתפתחויות בעניינו, אך נראה כי גם העברתו מסנט פטרסבורג ללונדון תושלם בשבוע הקרוב, אחרי שצ'לסי תסכים לשלם לזניט 20 מיליון יורו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים