שתף קטע נבחר

yes לא אישרה שת"פ עם בזק או עם 012 סמייל

דירקטוריון החברה אמור היה לאשר עסקאות עם החברות המקושרות לחברת שידורי הלווין אך ההחלטה נדחתה. המשמעות: החברה לא תוכל לשווק סלי שירותים. ההערכה היא כי לא תתקבל החלטה לפני שיובהר עניין השליטה בחברה

בעלי המניות ב-yes ממשיכים לחסום זה את זה, ובינתיים החברה לא יכולה לשווק סלי שירותים. במסגרת ישיבת הדירקטוריון שנערכה לאחרונה לא הצליחו בעלי המניות להגיע לסיכום ביניהם על שיתופי פעולה בין yes ובין החברות הקשורות לה, כך נודע ל"כלכליסט".

 

בדיון ביקשו נציגי בזק לאשר עסקת בעלי עניין שבמסגרתה תשווק yes חבילות עם בזק. מנגד, ביקשו נציגיו של שאול אלוביץ' לאשר עסקת בעלי עניין נגדית, שבה תשווק yes סל שירותים מתחרה עם 012 סמייל. דירקטוריון החברה היה אמור לאשר שתי עסקאות אלו, אך בשל חוסר הסכמות הדיון נותר ברמה העקרונית בלבד, וההחלטה בעניין נדחתה.

 

גורם המקורב לבעלי המניות ב-yes מעריך כי לא תתקבל החלטה בעניין זה לפני שיתבהר עתיד השליטה בחברה. הוא מציין כי עד החלטת הממונה על ההגבלים העסקיים בנושא בקשת המיזוג של בזק בראשות המנכ"ל אבי גבאי עם yes, לא צפוי ש-yes תשתף פעולה עם 012 סמייל או עם בזק.

 

אלוביץ', המחזיק ב-32.6% מ-yes, הוא בעל השליטה ב-012 סמייל. בזק היא בעלת המניות הגדולה ב-yes עם 49.8% מהמניות. שני הצדדים לא חיים בשלום זה לצד זה, ומנסים לפרק את השותפות זה חצי שנה לפחות. שיתוף פעולה בין yes ובין החברות שבשליטת בעלי המניות הגדולים שלה מהווה עסקת בעלי עניין.

 

הגורם המקורב לבעלי המניות ב-yes ציין כי פתרון בעיית השליטה בחברה יכלול גם את בעלי המניות הקטנים בחברת הלוויין, כלומר גילת קרדן ופולאר. הגורם מציין כי בכל תסריט התפתחות, אם בזק תרכוש את yes או אם יהיה זה אלוביץ', בעלי המניות הקטנים יצטרפו לעסקה וימכרו את אחזקותיהם לגוף המשתלט.

 

מבזק לא נמסרה תגובה לדברים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים