שתף קטע נבחר

חשד: הזמר תמיר גל היה מעורב בירי בראשל"צ

במהלך קטטה במועדון הימורים בראשון-לציון, שלף אחד הנוכחים אקדח וירה באדם אחר. הוא פספס והקליע פגע באשה שנפצעה קל. המשטרה עצרה כמה חשודים, ביניהם הזמר הים-תיכוני

שלושה חשודים, בהם זמר הים-תיכוני תמיר גל, נעצרו לפנות בוקר (יום ג') על ידי משטרת ראשון-לציון בחשד שהיו מעורבים באירוע ירי שנסוב סביב שליטה על מועדון הימורים בעיר. כתוצאה מהירי נפגעה אשה שהיתה במקום. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים אסף הרופא.

 

מעצרו של גל, החשוד באיומים ובתקיפה בנסיבות מחמירות, הוארך בשלושה ימים. מחקירת המשטרה עולה כי סמוך לחצות התפתחה קטטה בין מספר אנשים במועדון, המשמש להימורים לא חוקיים בראשון-לציון. מדובר באולם אירועים שהוסב למטרת משחקי בינגו - אליו מגיעים מאות אנשים.  

 

במהלך הקטטה שלף אחד המעורבים אקדח וירה לעבר אדם אחר. האיש פספס, אך הקליע פגע באחת הנשים שהיו במקום בפלג גופה העליון. שוטרים שהוזעקו למקום גבו עדויות מהנוכחים ופתחו במצוד אחר החשודים. בעקבות פעילות מודיעינית אותרו ונעצרו מספר חשודים.

 

בהמשך הגיעו לתחנה שני חשודים נוספים.

בתום חקירה שוחררו חלק מהחשודים בתנאים מגבילים ואילו שניים מהם - בעל המקום והזמר גל - נעצרו מעצרו של גל הוארך.

 

באי כוחו של גל, אורון שוורץ ויוגב נרקיס, אמרו: "לטעמנו מרשנו הוא קורבן, שרק בנס נמלט מאקודחן חמום מוח שניסה לחסל אותו. הוא הגיע בעצמו למשטרהבכדי להתלונן ובמקום לעצר את האנשים שמנסים לחסל אחרים ברחובות, המשטרה בחרה משום מה לעצור את תמיר גל תוך שהיא יודעת שהיא פוגעת במוניטין שלו".


פורסם לראשונה 22/07/2008 13:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים