שתף קטע נבחר

אישום: לקוח נתן יפוי כוח - עו"ד גנב 1.6 מיליון ד'

מכתב האישום, שהוגש נגד עו"ד יוסי נאמן, עולה כי הוא שכנע משקיע לפתוח חשבון בנק בשוויץ ולהעניק לו יפוי כוח - ושלשל הון לכיסו

עו"ד יוסי נאמן מואשם בגניבת 1.6 מיליון דולר מאחד מלקוחותיו. מכתב האישום, שהוגש נגדו הבוקר (יום ד') בבית-המשפט בתל-אביב, עולה כי הוא שכנע אזרח זר להעניק לו יפוי כוח על חשבון בנק - וכך משך בהדרגה את הכסף.

 

נאמן, המתמחה בכספים והשקעות, שימש כסוכן של בנק שוויצרי. בתמורה לכל לקוח שהביא לבנק, הוא קיבל עמלות שהושפעו גם מהיקף ההשקעות של הלקוח. על-פי האישומים נגדו, ביצע נאמן את העבירות המיוחסות לו בזמן שייצג אזרח זר, שהתגורר גם בירושלים.

 

בשנת 2001 ביקש האזרח הזר מנאמן לפתוח עבורו חשבון בסניף בנק בשוויץ. נאמן שכנע אותו לבחור בבנק אחר בשוויץ עמו יש לו הסדר עמלות. האזרח הזר העביר לאותו בנק סכום של למעלה מ-1.7 מיליון דולר ונתן לנאמן ייפוי כוח מלא על החשבון.

 

מהאישומים עולה כי נאמן ניצל את ייפוי הכוח וגנב במשך כשנתיים 1.6 מיליון דולר מחשבון הבנק. הוא ביצע את הגנבות בהדרגה ובכל פעם הוציא מהחשבון סכומים של עשרות או מאות אלפי דולרים.

 

כתב האישום שהוגש לבית המשפט, על-ידי עורכת הדין פיה גלבר מפרקליטות מחוז תל-אביב, מייחס לנאמן עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף, הונאה בכרטיס אשראי וגניבה. במקביל לאישומים הפליליים הוגשה נגד נאמן תביעה אזרחית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גנב מאות אלפי דולרים
צילום: דנה קופל
מומלצים