שתף קטע נבחר

פול פירס: אני השחקן הטוב בעולם, לא קובי

קפטן הסלטיקס שנמצא בביקור בספרד התראיין לצ'אט באתר מקומי, והביע את דעתו על קובי בראיינט: "יש הבדל בין להאמין בעמצך לבין שחצנות. אני לא עובר את הקו הזה, אך יש לי הרבה ביטחון בעצמי". גם ג'ייסון קיד וקרל לנדרי חושבים על אירופה

קפטן בוסטון סלטיקס וה-MVP של סדרת הגמר פול פירס, שנמצא בימים אלו בביקור בספרד, התראיין היום (ה') לצ'אט של אתר האינטרנט בעיתון הספרדי מרקה. פירס השיב לשאלות ששלחו קוראי האתר, בנוגע לסלטיקס, לאליפות המתוקה, ולדעתו על קובי בראיינט.

 

הנה תקציר דבריו: "העובדה ששיחקתי בגמר נגד הקבוצה מהעיר בה גדלתי אכן הוסיפה לי עוד מוטיבציה. לדעתי אם ביינום היה כשיר הסדרה נגד הלייקרס היה מעניינת יותר, אך לא מעבר לכך".

 

"אני בהחלט האמנתי שניקח את האליפות כבר בתחילת העונה. את ההרגשה הזו קיבלתי כשקווין גארנט וריי אלן הצטרפו לקבוצה. אין ספק שהזכיה בתואר היתה הרגע המתוק בחיי". כשנשאל לגבי מספר שחקנים אירופאים שיעשו את שנתם הראשונה בליגה הטובה בעולם אמר פירס: "את רודי פרננדס ומארק גאסול עדיין לא ראיתי משחקים, אך שמעתי עליהם הרבה, ואני בטוח שהם ישתלבו יפה".


פול פירס: "קובי הוא לא השחקן הטוב בעולם" (צילום: AFP)

 

אחד הקוראים ביקש לדעת האם לדעתו קובי בראיינט הוא השחקן הטוב בעולם: "אני לא חושב. לדעתי אני השחקן הטוב בעולם. אני מאמין שיש הבדל בין להאמין בעמצך לבין שחצנות. אני לא עברתי את הקו הזה, אך לעומת זאת לי יש הרבה ביטחון בעצמי".

 

כמו כן טען פירס שהשחקן שהכי קשה לו לשמור עליו הוא לברון ג'יימס, ושגיבורי הילדות שלו היו אימא שלו, ומג'יק ג'ונסון. כשנשאל האם הוא חושב לשנות אווירה ולעזוב את הסלטיקס ענה פירס: "הייתי רוצה לסיים את הקריירה בבוסטון. מעולם לא רציתי לשנות אווירה, זה הבית שלי". לגבי הסיכויים לזכיה בעונה הבאה השיב כוכב האלופה: "יש לנו קבוצה מצויינת, שתוכל לזכות שוב גם בלי שום שינוי בסגל הנוכחי, למרות שג'יימס פוזי, שהוא שחקן מצוין, עזב אותנו".


ג'ייסון קיד ביד אליהו? אפשר להתחיל לחלום (צילום: AP)

 

ג'ייסון קיד וקרל לנדרי חושבים על אירופה

תופעת ההגירה מה-NBA לאירופה לא נרגעת. כוכבה של דלאס מבריקס ג'ייסון קיד אמר אמש שגם הוא לא פוסל את האפשרות הזו לאחר שיסיים את החוזה של בדלאס, בתום העונה הבאה, אז יהיה בן 35. לטענתו של קיד, הכישרון בשילוב עם הניסיון שלו יתאימו מאוד לאירופה, שם ניתן לחפות על מהירות בכוח וחכמה.

 

קיד: "בארבע או חמש השנים הבאות אוכל לשחק באירופה. למה לי לא לעבור לאיטליה או למקום אחר ביבשת? זו עשויה להיות חוויה נפלאה. עכשיו, כשצ'ילדרס

עבר לשם, זו יכולה להיות אפשרות מצויינת".

 

שחקן נוסף ששוקל לעשות צעד דומה כבר העונה הוא קרל לנדרי (25, 2.06 מ'), הפורוורד שסיים את עונת הרוקי שלו במדי יוסטון עם ממצועים של 8.1 נק' ו-4.9 ריב'. סוכנו באדי בייקר אמר אמש: "קרל שוקל מספר הצעות, גם מה-NBA וגם מאירופה". לנדרי הינו שחקן חופשי, אך לרוקטס יש את האפשרות להשוות כל הצעה שיקבל מקבוצה אחרת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים