שתף קטע נבחר

מלך הספאם רצח את אשתו והתאבד

אדי דייוידסון, בן 35, נכלא ליותר משנתיים על שליחת דואר זבל. ביום חמישי הוא נמלט מהכלא, רצח את משפחתו והתאבד

אדי דייוידסון, בן 35, ספאמר מורשע שנמלט מכלא בדרגת אבטחה נמוכה בו שהה בקולורדו, רצח את אשתו, איימי היל, ובתו בת ה-3, ביילי מק'דניאל, ולאחר מכן התאבד ביום חמישי האחרון.

 

טרם מאסרו התפרנס דייוידסון ממקצוע שנוי במחלוקת במיוחד: הוא זייף את הכותרת הטכנית (header) של המיילים עבור חברה מטקסס, כדי לשלוח ספאם. זיוף זהות השולח במיילים, הכניס לכיסו 3.5 מיליון דולר בין השנים 2003 ל-2006. אדי דייוידסון נכלא במאי האחרון, אחרי שנשפט ל-21 עד 28 חודשי מאסר. כמו כן, הורשע על העלמת מס, וכלי הנשק שהיו ברשותו - הוחרמו.

 

במהלך המשפט, במהלכו זכו לכינוי "מלך הספאם", ציינה השופטת מארשה קריגר כי דייוידסון אינו מסוכן לאיש, ועל כן לא הושם בכלא שמור היטב. לדייוידסון בת נוספת בגיל 16, מנישואים קודמים, שמסרה לחוקרים כי אביה ניסה לירות גם בה, אך הכדור שרט את צווארה בלבד כשהיא ברחה ממנו.

  

המשטרה וסוכנים פדרלים ניסו לאתר את דייוידסון מאז שנמלט בכלא ברכב עם אשתו. היל התקשרה למשטרה ואמרה כי בעלה אילץ אותה לסייע לו בבריחה. בתם אישרה את הדברים. זמן קצר לאחר הבריחה ביקש דייוידסון להיפגש עם משפחתו שוב בחנות חומרי בניין, כדי "לומר להם מילות פרידה", כך אמר.

 

הוא הסיע אותם ברכבו לבית בו התגוררה המשפחה, ממנה הפעיל דייוידסון את עסקי הספאם. כשהגיעו, ירה באשתו, בבתו - ובעצמו. המשטרה לא הצליחה לברר עדיין היכן השיג דייוידסון את האקדח, וחוקרת את נסיבות הבריחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אדי דייוידסון, "מלך הספאם"
צילום: AP
מומלצים