שתף קטע נבחר

ח"כ יואל חסון ליחימוביץ': "את אפס מאופסת"

הביקורת שמתחה יחימוביץ' במהלך דיון בוועדת הכנסת על יו"ר הבית, ח"כ דליה איציק, הרתיחה את יו"ר הקואליציה שהתפרץ לעברה: מה עשית בחיים שלך, מי את בכלל? יו"ר הכנסת שומרת על הבית הזה, היא לא מלכלכת כמו שאת עושה. צריך להגיד את האמת, אמרו עלייך שאת רעה - תאמיני לי, קיבלת מחמאה

רגע לפני סיום מושב הקיץ, הספיקה הכנסת להפיק עוד "דיון תרבותי" רווי קללות וגידופים: "אפס מאופסת" - כך כינה היום (ג') יו"ר הקואליציה, ח"כ יואל חסון (קדימה), את ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה) במהלך דיון בוועדת הכנסת על הצעות חוק המבקשות לבטל איחוד רשויות מקומיות במגזר הערבי. ח"כ יחימוביץ' העירה במהלך הדיון כי "כבר מוצו כל התרגילים שאפשר לעשות בנושא הזה" וכיוונה את דבריה למעורבות של יו"ר הכנסת, ח"כ דליה איציק, בסוגייה.

 

דבריה של יחימוביץ' עוררו את חמתו של חסון וזה התפרץ לעברה בזעם: "מה עשית בחיים שלך, מי את בכלל? מי את? כל הזמן יש לך מה להגיד על יו"ר הכנסת... יש לה סמכות בחוק יותר ממך. היא שומרת על הבית הזה, היא מגנה עליו, היא לא מלכלכת בתוך הבית הזה כמו שאת עושה. מי את בכלל? אפס מאופסת. מספיק כבר. כל היום יש לך מה להגיד. על כולם פה היא מלכלכת, היא האישה הנקייה. כל הזמן ההתנשאות הזו... צריך להגיד את האמת, אמרו עלייך שאת רעה - תאמיני לי, קיבלת מחמאה".

 

בכל אותה עת הבליגה יחימוביץ' על דבריו של חסון ולא התייחסה אליהם. מקורביו של חסון אמרו: "לא רק שח"כ יחימוביץ' מזלזלת בקואליציה ובהחלטותיה, היא מזלזלת בהחלטות הסיעה שלה ובעיקר ביו"ר הסיעה, ח"כ איתן כבל, שפעם אחר פעם היא מצביעה בניגוד להנחיותיו. דבריה של יחימוביץ' נגד יו"ר הכנסת הינם חצופים במיוחד, משום שליו"ר הכנסת סמכות ברורה להחליט מה יהיה על סדר יומה של הכנסת ומה לא, וח"כ יחימוביץ מנסה לקעקע סמכות זו".

 

חסון ויחימוביץ' העדיפו שלא להגיב לתקרית. ח"כ כבל אמר בתגובה: "שלי יחימוביץ היא חברה נאמנה ומהטובים שיש בסיעת העבודה. אני מציע לכל אחד שיעסוק בענייני סיעתו. מבחינתי היא נאמנה לקואליציה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חסון. מלכלכת ומתנשאת
צילום: חיים צח
צילום: ניב קלדרון
הבליגה. יחימוביץ'
צילום: ניב קלדרון
מומלצים