שתף קטע נבחר

גם אופנה, גם חברה: מדריכי הסטייל ברשת

אם אתם אוהבים לדבר על אופנה, לחפש טרנדים ולמצוא מציאות - אתם מוזמנים להצטרף לנטשה לסיור ברשתות החברתיות המוקדשות לכל מה שמעוצב, לוהט ועכשווי

תארו לעצמכם את "פייסבוק" או את "קפה דה מרקר" מתמזגים עם הלקוחות של רשתות אופנה ובוטיקים טרנדיים לדיון וירטואלי בנושאים של אופנה ולייף סטייל. מה שיתקבל זו רשת חברתית שבאופן מוזר כל הפטפטת בה מתנהלת סביב נושא אחד: אופנה. תיקים, נעליים, תכשיטים, ריהוט, קוסמטיקה, מי לובש מה, מי קנה מה ומה הכי לוהט ועכשווי.

 

בדיוק את זה תמצאו אם תגלשו לאתר Stylehive. מלבד לפטפט על אופנה, תוכלו להתעדכן שם בכל יום בלינקים הכי חמים בתחומי האופנה. משום מה, כמעט תמיד יהיו אלה אתרים של בגדי ים והלבשה תחתונה. כמו ברשתות חברתיות אחרות, גם כאן צריך להצטרף לרשת. אני לא התחברתי לקליקה החברתית הזאת, למרות שהיא מה"מקובלות" ביותר ברשת, ויצאתי לחקור תופעה אנתרופולוגית אחרת.

 

באתר Stylefeeder נשלחתי מיד לבדוק את הסטייל של מרי קייט אולסון, חצי מזוג התאומות המיליונריות, שנחשבת למעין אייקון אופנה צעירה. ובכן, היא אוהבת משקפי זבוב ענקיות של פרואנזה שולר, תיק סגול קטן של דיור והרבה בגדים של אליזבט אנד ג'יימס, מותג סופר-טרנדי לצעירות, שבמקרה, רק במקרה, מרי קייט ואשלי אולסון הן המוזות שלו וגם שותפות עסקיות.

 

ה-Stylehive כמו גם ה-Stylefeeder הם מנועי חיפוש אופנה ולייף סטייל שמשולבים ברשת חברתית. בדומה להם פועלים גם thisnext, crowdstorm ו- kaboodle. כולם הם מעין Trend Spotter, סטייליסט או קניין פרטי וירטואלי, שיוצר המלצות אופנתיות התפורות לפי הפרופיל אישי של משתמשיו. מחפשים חולצת טי שירט קולית או אחת מסויימת שלבשו מדונה או גוון סטפני? מנועי החיפוש של האתרים יעשו עבורכם את העבודה. כמובן שהתנדבתי להיות שפן נסיונות, והחלטתי להירשם לסטיילפיינדר כדי לגלות מה הסטייל האישי לי ולראות על מה ימליצו לי באתר.


מאתר טרנדים בקליק. סטיילפיינדר

 

אז איך זה עובד? ההרשמה ל"סטיילפיינדר" לא מתישה ולא ארוכה (כמו ברשתות חברתיות אחרות) והיא חינמית כמובן. לאחר הרישום הסביר לי סרטון קצר שאני יכולה ליצור רשימת מועדפים של כל הדברים שרכשתי, שאני רוצה וחולמת לרכוש ושאני משתוקקת להם. wish list אישי בענייני נעליים, תיקים, כלי בית, ספרים, מוזיקה וזוטות אחרות. מה שנחמד, זה שאפשר ליצור רשימה של דברים מעניינים שמצאתי ברשת ולשתף בהם את החברים שלי מבלי להחסיר פרטים, לינקים והמלצות.

 

אחרי שהקלקתי על כמה פריטים שנראו לי מעניינים, נשלחתי לגלות את הסגנון האישי שלי ואת ההמלצות של "תאומי הסגנון" שלי, כולם ותיקים באתר. גיליתי שיש עוד אחת כמוני, שמתעניינת בספרי בישול, והיו לה המלצות ממש טובות. עוד "חברה שופוהוליקית" המליצה על כלים יפים בצבעים עזים ושלחה אותי לבהות באתר שמוכר אותם. עוד פריק לרהיטים בעיצוב Mies van der Rohe, ממש כמוני, הפנה אותי לאתר שבו אפשר לרכוש את הכורסא המפורסמת שלו "ברצלונה".

 

כנראה שלא אקנה את הכורסא או את הספלים הצבעוניים המומלצים, אבל לפחות מצאתי לעצמי "חברים חדשים". רק חבל שהם לא דוברי עברית ולא מכירים מקומות שווים לקניות בישראל.  


רוצות להכיר את נטשה טוב יותר? הקליקו על התמונה (עיצוב: Gutte)

 

 


 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סטיילהייב. הלינקים הכי אופנתיים
לאשה בפייסבוק
מומלצים