שתף קטע נבחר

הרצח בחוף בת ים: איציק אברג'יל נעצר

מי שנחשב לראש משפחת הפשע שאנשיה היו מעורבים בניסיון החיסול הכושל שהסתיים במותה של מרגריטה לאוטין נעצר אמש בידי חוקרי היאחב"ל. הוא חשוד שהזמין את החיסול בחוף בת ים. פרקליטו: "במשטרה מנסים להעליל עליו עלילות שווא". קודם לכן הוארך מעצרם של שני החשודים בירי

המעצרים הגיעו עד לראש המשפחה. בלשי היחידה הארצית לחקירת פשיעה בינלאומית עצרו אמש (יום ה') את איציק אברג'יל, הנחשב כמי שעומד בראש משפחת פשע, בחשד למעורבות ברצח של מרגריטה לאוטין בחוף הים בבת ים, בשבוע שעבר.

 

"תיק" אברג'יל:

 

המשטרה חושדת כי הירי בחוף הים ארע במהלך ניסיון חיסול של עבריינים, הקשורים למשפחת הפשע. אברג'יל נעצר בכניסה לערד, הוא לא התנגד למעצרו. בלשי היאחב"ל לקחו אותו לחקירה במשרדי היחידה והיום יובא לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם יבקשו החוקרים להאריך את מעצרו. חוקרי המשטרה מתכוונים לערוך חיפוש בביתו של אברג'יל.

 

גורמים במשטרה אמרו ל-ynet כי אברג'יל ייחקר בחשד למעורבות ברצח ובחשד שהזמין את החיסול הכושל בחוף הים.

 

פרקליטו של החשוד, עו"ד שרון נהרי, אמר לאחר היוודע דבר המעצר: "הגיע הזמן שהמשטרה אכן תחקור את אברג'יל ותפסיק להעליל עליו עלילות שווא מעל דפי העיתונים וכך תוכל להגיע לחקר האמת שהוא אינו קשור לאירועים המדוברים". לדבריו, המעצר הינו מיותר, שכן אברג'יל נוהג להתייצב לחקירות כאשר הוא מוזמן אליהן, ללא כל בעיה.

 

מוקדם יותר אתמול הוארך מעצרם של שני החשודים המרכזיים בפרשה, שמעון סבח ורונן בן עדי. במהלך הדיון בעניינים התברר כי הם חשודים שהתכוונו להרוג שני עבריינים ולא רק עבריין אחד כפי שסברו תחילה.

 

במשטרה לא ציינו מי הם שני העבריינים שכנראה היו יעד החיסול של החשודים.

חסין עצמו נחקר בשבועיים האחרונים בתור עד, אך לא שיתף פעולה עם החוקרים ולא קידם את המשטרה בחקירתה. 

 

סבח (41) ובן עדי (39) נעצרו לפני כשבועיים, זמן קצר ביותר לאחר ארוע הירי הקטלני בחוף טובגו בבת ים. שוטרי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות של המשטרה שהיו במקום עצרו את סבח ובן עדי בחשד לרצח. הבוקר הובאו השניים להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום בפתח תקווה, שם הוחלט להאריך את מעצרם בשמונה ימים נוספים. 


פורסם לראשונה 07/08/2008 22:51

 

בהכנת הידיעה השתתף אבי כהן
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אברג'יל. חשוד
צילום: אבי כהן
צילום: רפרודוקציה אבי כהן
לאוטין. קורבן תמים
צילום: רפרודוקציה אבי כהן
מומלצים