שתף קטע נבחר

תינוק שנפגע מכרית אוויר שנפתחה - מת מפצעיו

התינוק נפגע בעת שהכרית נפתחה עליו במהלך תאונה שאירעה בביתר עילית לפני כחודש. הוא אושפז בבית החולים הדסה עין-כרם כשהוא סובל משבר בגולגולת ובימים האחרונים הידרדר מצבו. גורם בבית החולים: הכרית נפתחת במהירות דומה לירי קליע וקטלנית לתינוקות

תינוק בן שמונה חודשים מת הבוקר (יום ד') בבית החולים הדסה עין-כרם בירושלים, כחודש לאחר שנפגע מכרית אוויר בתאונת דרכים שאירעה ביישוב ביתר עילית. מהדסה נמסר כי התינוק אושפז במחלקת הילדים כשהוא בהכרה מלאה וסובל משבר בגולגולת וסימני שפשוף על פניו, אולם חלה החמרה במצבו.  

 

מנהל המחלקה לרפואה דחופה לילדים בבית החולים, ד"ר יורם בן-יהודה, אמר ל-ynet כי התינוק ישב במושב הקדמי של הרכב וקיבל מכה חזקה מכרית אוויר שנפתחה עקב התאונה. "כרית האוויר נפתחת במהירות דומה לירי קליע והיא קטלנית לתינוקות. גם מבוגרים נחבלים ממנה לעתים קרובות", אמר.

 

"אסור בשום אופן לשים תינוקות במקום עם כרית אוויר פעילה.

 יש לנטרל את הכרית לפני הנסיעה על מנת להקטין את האפשרות לנזקים", הוסיף בן-יהודה וציין כי בחודש האחרון היה מקרה נוסף של תינוק שנפגע מכרית אוויר ובמזל יצא עם פגיעות חמורות פחות.

 

מבית החולים הדסה נמסר עוד כי נהלי הבטיחות קובעים כי תינוקות עד גיל שנה או עד 10 ק"ג, אשר יושבים במושב הקדמי של הרכב, חייבים לשבת עם הגב לכיוון הנסיעה כשהם חגורים בתוך כסא בטיחות מקובע למושב.

 

לפי כל המחקרים מומלץ להושיב ילדים תמיד במושב האמצעי מאחורה ולא בקדמי, גם אם אין כרית אוויר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כרית אוויר
צילום: רועי צוקרמן
מומלצים