שתף קטע נבחר

קיה: פרטים חדשים על המיקרו-ואן סול

בתערוכת פאריז באוקטובר תציג קיה את הסול, מיקרו-ואן שיתחרה בסקודה רומסטר ויונדאי מטריקס. עכשיו נחשפות תמונות חדשות, וגם פרטים ראשונים

קיה ממשיכה בחשיפה ההדרגתית של הסול, מיקרו-ואן חדש שיתחרה במכוניות כמו סקודה רומסטר ויונדאי מטריקס, ובמובן מסוים גם ברנו קנגו וסיטרואן ברלינגו. לפני שלושה חודשים, הקוריאנים חשפו תמונות ראשונות של המכונית בגרסה סדרתית - ללא פרטים טכניים. כעת יש תמונות חדשות, כולל תא הנוסעים, וגם מפרט טכני בסיסי.


קיה סול. תגיע לישראל לקראת סוף השנה או תחילת 2009

 

אז את העיצוב אתם ככל הנראה כבר מכירים, כך שלבטח תתעניינו יותר בנתונים הטכניים: קיה מספרת כי הסול יוצע עם שלוש יחידות כוח, שתיים מהן בנפח 1.6 ליטר ועם 126 כ"ס. הראשונה והחשובה שבהן, היא יחידת הבנזין המגיעה היישר מהסיד. היא גם תשודך לתיבת ארבעה הילוכים אוטומטית, מה שיהפוך אותה לגרסה החשובה לשוק הישראלי. אצלנו עשויה הסול לנחות בסוף השנה או ראשית 2009, כך על-פי מידע שהגיע לידינו בעבר מחברת טלקאר, היבואנית החדשה של קיה.


הגרסה החשובה לישראל: 1.6 ליטר בנזין, עם 126 כ"ס

 

מנוע שני, הפעם טורבו-דיזל, יוצע באירופה בשני מפרטים: מרבית המדינות יקבלו אותו עם 126 כ"ס, אך חלק יסתפקו ב-115 כ"ס בלבד, מטעמי תקנות רישוי. בישראל, אם יגיע, סביר שנקבל את הגרסה החזקה. מנוע שלישי, בנפח 2.0 ליטר ועם 142 כ"ס, יוצע אף הוא עם תיבת הילוכים אוטומטית וייתכן שיגיע לישראל. קיה אינה מפרסמת עדיין את נתוני המידות המלאים של הסול, ומסתפקת בנתון הגובה - 161 ס"מ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קיה סול. זה מה שהנהג יקבל
וזה מה שיקבלו הנוסעים מאחור
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים