שתף קטע נבחר

בקשת הפועל ת"א להקדמת הדיון נדחתה

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לא הסכים לשנות את מועד הדיון בעירעורה של הקבוצה, שככל הנראה תארח את מכבי חיפה מול יציעים ריקים. גם קבוצת הנוער תועמד לדין

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דחה הבוקר (ג') את בקשת הפועל תל אביב לדחות את הדיון בעירעור אותו הגישה אמש, עד לאחר המשחק מול מכבי חיפה.

 

עירעור האדומים הוא בנוגע לחלטת בית הדין מהשבוע שעבר, לפיה נענשה הקבוצה במשחק ללא קהל, קנס של עשרת אלפים שקלים והורדת שתי נקודות

ליגה על תנאי לשנה, זאת בעקבות התנהגות האוהדים במשחק הליגה מול הכח עמידר רמת גן.

 

הפועל ביקשה לדחות את הדיון על מנת שתוכל לאסוף ראיות נוספות הקשורות לזריקת רימון העשן ואף למצוא את הזורק עצמו, אולם בבית הדין לא השתכנעו ודחו את הבקשה. הדיון בעירעור יתקיים כמתוכנן, מחר ב-17:30. כרגע לא נראה כי העירעור יתקבל והקבוצה צפויה לארח את חיפה ללא קהל, מה שיעלה לה ביוקר. לפני הצפי מדובר בהפסד הכנסות של כמיליון שקל ממכירת כרטיסים.

 

לפני הדיון בערעור של הקבוצה הבוגרת, תעמוד גם קבוצת הנוער של האדומים לדין, וזאת בעקבות שני רימוני העשן האפורים שנזרקו אל כר הדשא במהלך הנצחון בדרבי התל אביבי של ליגת הנוער בשבת האחרונה במתחם האימונים על שם 'חודורוב'.

 

בינתיים, ההכנות למשחק מול חיפה נמשכות, וגם הערב נאלץ המאמן אלי גוטמן להסתדר ללא שחקני הנבחרת הצעירה של האדומים - עמרי קנדה, ביברס נאתכו, ערן זהבי ואביחי ידין - שאף אחד מהם לא נמצא בהרכב של מוטי איווניר מול גרמניה. הארבעה ישובו לאימונים עם הקבוצה כבר מחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות האתר הרשמי של הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א
באדיבות האתר הרשמי של הפועל ת"א
מומלצים