שתף קטע נבחר

8 שנות מאסר לספר שאנס נערה שחיפשה עבודה

הגבר פגש בנערה בת ה-15 כשביקשה לעבוד במספרה בבעלותו. הם יצאו, שבו לביתו ושם הפשיט אותה מבגדיה ואנס אותה. במשפט אחר נידון גבר לעבודות שירות לאחר שהודה בביצוע מעשים מגונים בנערה בת 16

בית המשפט המחוזי בתל-אביב גזר היום (ב') שמונה שנות מאסר בפועל על גבר בן 31 מראשון לציון, שהורשע באונס נערה כבת 15, שביקשה לעבוד במספרה שבבעלותו. במקרה אחר נגזרו עבודות שירות על גבר שביצע מעשים מגונים בנערה בת 16.

 

מהכרעת הדין עולה, כי בעקבות ההיכרות ביניהם יצאו הגבר והנערה לבילוי משותף במועדון בראשון לציון. במועדון השניים התנשקו ולאחר מכן היא הסכימה להגיע לביתו, אך הודיעה לו מבעוד מועד, כי אין בכוונתה לקיים עמו יחסי מין.

 

האיש הבטיח לנערה כי הם לא יקיימו יחסי מין, אך כשהגיעו לדירה הוא הפשיט אותה בניגוד לרצונה ואנס אותה, למרות שדרשה ממנו לעזוב אותה. לאחר האונס היא המתינה שיירדם ואז נמלטה מהדירה. בית המשפט קבע כי הוא ניצל את אמונה של המתלוננת וכן את תמימותה כדי לבצע את זממו.

 

במהלך התנהלות המשפט שלו הורשע הגבר בבית משפט

השלום בראשון לציון בשני תיקים של תקיפת בת זוג ובאיומים, לאחר שנישא לנערה בת 19 וחצי שנכנסה להיריון. מחוות דעת שנערכה בעניינו עולה, כי הוא חי בתחושה שהכל אפשרי והכל מותר והרגיש שהוא יכול להתעלם מסירובה של המתלוננת.

 

בדיון אחר גזר בית המשפט עונש של עבודות שירות על רוני נחום, בן 45, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע מעשים מגונים בנערה בת 16. בית המשפט התחשב בכך שהוא הביע חרטה על המעשים, פיצה את המתלוננת ב-80 אלף שקלים ובעובדה כי אין לו עבר פלילי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים