שתף קטע נבחר

מתופף "בלינק 182" פצוע במצב קשה

המתופף טראוויס ברקר והדי-ג'יי אדם גולדשטיין פצועים במצב קריטי בעקבות התרסקות מטוס בדרום קרוליינה. ארבעה מנוסעי המטוס נהרגו. טרם נמסרו פרטים נוספים

התרסקות מטוס בארצות הברית: המתופף טראוויס ברקר והדי-ג'יי הפופולרי אדם גולדשטיין (DJ AM) נפצעו קשה בתאונת מטוס שהתרחשה אתמול (ו') בדרום קרולינה ונמצאים במצב קריטי, כך על פי סוכנויות הידיעות. בתאונה, שהתרחשה קצת לפני חצות, נהרגו ארבעה אנשים ושני נוסעים. ברקר וגולדטשיין פונו לבית חולים. טרם נמסרו פרטים נוספים. בשנה האחרונה, בארקר וגולדשטיין החלו לעבוד על פרויקטים מוזיקיליים משותפים

 

ברקר (32), שגופו מכוסה קעקועים, הוא אחד מהמתופפים הפופולריים ביותר בארצות הברית, ניגן שנים רבות בלהקת הפופ פאנק הענקית "בלינק 182". הוא הקים יחד עם חברו ללהקה, טום דלנוג, את הלהקה "בוקסקאר רייסר", ועם חברו השני מ"בלינק", מארק הופוס, את "44+", שעובדת יחד גם היום.

 

אחרי ששנים רבות היה אחד ממתופפי הפאנק-רוק המשפיעים ביותר, בשנה האחרונה הפך ברקר לאחד ממתופפי ההיפ-הופ המבוקשים בארצות הברית ועבד עם סולג'ה בוי, ריאנה ועוד. ברקר ומשפחתו כיכבו בסדרת ריאליטי ב-MTV בשם "Meet The Barkers" שהביאה את חיי המשפחה למסך. בנוסף, לברקר יש חברת בגדים משלו בשם "Famous Stars And Straps".

 

די-ג'יי אדם גולדשטיין הוא אחד מתקליטני ההיפ-הופ הפופולריים בארצות הברית ועבד עם מדונה, וויל סמית' ועוד, והיה חבר בלהקה "קרייזי טאון". גולדשטיין התפרסם גם בזכות אירוסיו לכוכבת הריאליטי ניקול ריצי'. אך בסופו של דבר השניים נפרדו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ברקר. במצב קריטי
צילום: Gettyimages Imagebank
גולדשטיין (משמאל) עם ארוסתו לשעבר, ניקול ריצ'י
צילום: איי פי
לאתר ההטבות
מומלצים