שתף קטע נבחר

טינה פיי - בקרוב הספר

זוכת פרס ה"אמי" והקומיקאית המדוברת ביותר בעולם לא נחה לרגע, ומנהלת משא ומתן מתקדם להוצאת ספר פרי עטה. התוכן יהיה, כמה מפתיע, הומוריסטי

זה לא שלטינה פיי חסרה עבודה. הקומיקאית המצליחה, יוצרת וכוכבת הסדרה "30 רוק" שגם זכתה ב"אמי" עליה, עובדת על ספר חדש פרי עטה. כך דיווח לראשונה בסוף השבוע ה"ניו יורק אובזרבר".

 

תוכנו של הספר טרם נחשף, אך מקורביה של פיי ידעו לספר כי מדובר ביצירה הומוריסטית שתבוסס על פועלה ואופי עבודתה עד היום, כלומר ספר הומוריסטי לכל דבר.

 

עוד סיפרו מקורביה של פיי כי על אף שהעבודה על הספר טרם נסתיימה, המשא ומתן להוצאתו החל לא מכבר, וכעת הוא מתנהל בעיקר מול הוצאת הספרים האמריקאית הגדולה "ליטל, בראון אנד קומפני".

 

פיי בת ה-38 ידועה כבר שנים רבות בזכות עבודתה המשעשעת, אך בחודשים האחרונים זכתה להצלחה מסחררת. לאחר שזכתה בפרס ה"אמי" על הסדרה שלה "30 רוק", חזרה לתוכנית בה לקחה חלק במשך שנים רבות, "סטרדיי נייט לייב", וזאת רק על מנת להוציא לפועל את החיקוי המוצלח שלה למתמודדת הרפובליקנית לתפקיד סגנית נשיא ארה"ב, שרה פיילין.

 

גורמים שביקשו לא להזדהות מטעם הוצאת הספרים "ליטל, בראון אנד קומפני" אישרו את הפרטים, אך עם זאת לא נמסרה תגובה רשמית מטעם החברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיי. רוכבת על ההצלחה
צילום: ASAP
לאתר ההטבות
מומלצים