שתף קטע נבחר

גביע קפריסאי: צמד לארז מסיקה בניצחון לרנקה

שחקנה של מכבי ת"א לשעבר מצא את הרשת פעמיים בניצחון 0:3 על מיפ ניסו מהליגה השניה ושחקניו של ניר קלינגר עלו שלב. בלגיה: 64 דקות לברדה בניצחון גנק, 74 לסטרול בתיקו של לוקרן. טורקיה: 29 דקות לבלילי בהפסד סיבאספור. ספרד: 90 דקות לגיא אסולין בתיקו של ברצלונה ב' בליגה השלישית

הקשר הישראלי ארז מסיקה המשיך לכבוש הערב (ש') זה השבוע השני ברציפות בליגה הקפריסאית. שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב כבש צמד (78 ו-83) בניצחונה של אא"ק לרנקה 0:3 על מיפ ניסו מהליגה השניה במשחק הגומלין במסגרת הגביע הקפריסאי.

 

הקבוצה אותה מאמן ניר קלינגר עלתה לשלב הבא אחרי שניצחו גם במשחק הראשון 0:1. נוואפור כבש את השער השלישי בדקת הסיום. בליגה מדורגת כזכור אא"ק לרנקה במקום האחרון עם נקודה אחת מארבעה משחקים.  


במקום הרביעי, אליניב ברדה (צילום: רויטרס) 

 

בלגיה: ניצחון לברדה, תיקו לאבי סטרול

החלוץ הישראלי, אליניב ברדה, פתח הערב בהרכב ושיחק 64 דקות בניצחון של קבוצתו גנק 1:2 על מכלן. דניאל טוסר כבש לגנק כבר אחרי שתי דקות וז'אן פיליפ קאלייה הכפיל את התוצאה בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-12. ג'ונאס איבנס ממכלן הקטין ל-1:2 בדקה ה-27. גנק מדורגת רביעית עם 13 נקודות משבעה משחקים.

 

הבלם אבי סטרול שיחק 74 דקות בתיקו של קבוצתו לוקרן 1:1 בחוץ נגד גנט. מוסה מאזו כבש ללוקרן (26), אבל בראין רואיס הישווה ארבע דקות מהסיום. עומר גולן לא שיחק. לוקרן מדורגת שמינית עם 10 נקודות משבעה משחקים.

 

טורקיה: החלוץ פיני בלילי עלה כמחליף בדקה ה-61 של המשחק בו הפסידה קבוצתו סיבאספור בליגה 2:0 לאנקרספור. מוראט טוסון (55) ונקה (72) כבשו למנצחים. קנפורי סילה מסיבאספור הורחק בדקה ה-66. סיבאספור מדורגת במרום השישי, עם 11 נקודות, בטרם הושלם המחזור השישי.

 

ספרד: גיא אסולין שיחק 90 דקות בתיקו של ברצלונה ב' בליגה השלישית 2:2 נגד אוסאסונה ב'. אברהם (54) ונוליטו (57) כבשו עבור קבוצתו של המאמן לואיס אנריקה. מולו (9) ורוברט (85) כבשו לאוסאסונה ב'. במהלך המשחק הגיע אסולין להזדמנות טובה לכבוש, אולם החמיץ.


פורסם לראשונה 04/10/2008 22:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארז מסיקה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים