היו זמנים שרנו הייתה חדשנית ונועזת בעיצוב. אם זה בטווינגו של שנות ה-90, או בדור השני של המגאן, וכמובן במכוניות יוקרה כמו וול-סאטיס ואוונטיים. אלא שהתקופה הזו ככל הנראה חלפה, והלגונה, קליאו ומגאן החדשות, שמרניות למדי בעיצובן. רנו קנגו בי בופ. ממש לא מרובעת הסיקור המלא: תערוכת פריז לכן היה די מפתיע לגלות בפריז את הקנגו בי בופ (Kangoo Be Bop), רכב פנאי חמוד להפליא שמבוסס על... מסחרית קטנה. הבי בופ היא גרסה מקוצרת (ב-38 ס"מ) של הקנגו החדשה, שמבוססת על פלטפורמת הסניק. היא קצרה בשישה ס"מ אפילו מהקנגו קומפקט שהוצג לאחר מכן. זה מקנה לה לא רק ממדים קטנים מאלה של סופר-מיני מודרנית - אורך של 387 ס"מ ובסיס גלגלים של 231 ס"מ שייכים כמעט לקטגוריית המיני - אלא גם פרופורציות משעשעות. גג נפתח בלחיצת כפתור הבי בופ נותרה רחבה וגבוהה יחסית, עם גובה של 183.5 ס"מ ורוחב של 183 ס"מ. יחד עם שילוב שני צבעים למרכב ומנגנון גג ייחודי, מתקבל רכב פנאי יוצא דופן. לבי בופ רק ארבעה מושבים - נפרדים ומתכווננים בנפרד, והאחוריים גם ניתנים לקיפול או לפירוק מהרכב. הם גם גבוהים בתשעה ס"מ מהקדמיים, מה שמאפשר ליושבים מאחור לראות את הדרך לפנים. הגג הנפתח מאחור, עם הזכוכית שיורדת לתוך דלת תא המטען, מאפשרים לטענת רנו חוויית גג נפתח. ואכן כך זה נראה. מסחרית קבריולה? לא רחוק מכך. לדברי רנו, החלון המתקפל - שנפתח באמצעות שלט או כפתור בתא הנוסעים - מאפשר גם טיפוס למושבים האחוריים מאחור. מותר לטפס מאחור ולהתיישב אם בשלב הזה אתם שואלים את עצמכם "מי צריך מסחרית מדליקה?", כנראה שאתם לא לבד. ברנו מסבירים שתכננו את הבי בופ, המבוססת באופן נרחב על מכונית התצוגה קנגו קומפקט מפרנקפורט 2007, בשביל אנשים שרוצים משהו מיוחד - אבל לא רוצים להשוויץ במשהו יוקרתי או מנקר עיניים. תודות לנפח תא מטען של בין 174 ל-1,462 ליטר (לאחר פירוק המושבים האחוריים), ניתן יהיה גם להשתמש בה להובלת כמות מטען נדיבה. הבי בופ תוצע עם מנועי קנגו מוכרים: יחידת בנזין בנפח 1.6 ליטר ו-105 כ"ס, או מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר בשני הספקים - 85 או 105 כ"ס. ברנו מבטיחים גם מרווח גחון שהוגדל בשני ס"מ ל-21.5 ס"מ, מה שיאפשר יכולת שטח קלה. במחשבה שנייה, מסחרית כיפית? פתאום זה נשמע הגיוני. כמעט.