שתף קטע נבחר

מתיאוס: לא כועס על שכטר, הוא רצה לסיים כגיבור

מאמן מכבי נתניה אמר על החלוץ שהחטיא פנדל בדקה ה-90: "לא יודע למה השחקנים החליטו שהוא יבעט". בן דיין: "שכטר עשה מעשה שלא צריך לעשות". גיא לוזון: "לא מאושר מה-2:2"

בני יהודה יכולה להיות מרוצה מהתיקו 2:2 נגד מכבי נתניה בקופסה, אבל לותר מתיאוס ושחקניו רק מצטערים על כך שהפסידו שתי נקודות, למרות שמעשית היו קרובים להפסד ראשון העונה, דווקא בביתם. נושא השיחה העיקרי היה כמובן הפנדל אותו החמיץ איתי שכטר, מי שהחמיץ גם את הפנדל הגורלי נגד בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה אשתקד ואשר עלה לשחק רק כמחליף, בשל סדרת החינוך שהוא עובר אצל מאמנו.

 

 

מתיאוס נראה נינוח בסיום והתייחס להחמצת הפנדל בדקה ה-90: "אני לא כועס על איתי שכטר, הוא לא נמצא בתקופה טובה ורצה לסיים כגיבור הערב. השחקנים החליטו שהוא יבעט, אני לא יודע למה. הייתי במרחק מאה מטר משם, אני חשבתי שרביד גזל אמור היה לבעוט, אבל השחקנים נתנו לאיתי".

 

על יכולת קבוצתו במשחק אמר המאמן הגרמני: "המחצית הראשונה היתה הכי טובה של מכבי נתניה בחמשת החודשים שאני פה". לגבי המשחק בשבוע הבא מול מכבי חיפה: "אני לא חושש מהכושר הטוב שלהם, אנחנו גם בכושר טוב. אני מעדיף שהשחקנים שלי ידברו על אליפות ולא על ירידת ליגה".

 

מגן מכבי נתניה, דדי בן דיין, נראה נסער בסיום ואחרי שנרגע מעט אמר: "בשבוע שעבר היו חילוקי דעות מי יבעט את הפנדל, בסופו של דבר גזל בעט וגם היום הוא היה אמור להמשיך לבעוט. איתי לקח את הכדור בידיים, זה לא אומר שהוא היה צריך לבעוט. הוא עשה מעשה שלא היה צריך לעשות. הוא רצה לחזור לעניינים. חבל בשבילו ובשבילנו שהוא החמיץ את הפנדל, אבל גדולים ממנו החמיצו".


מתיאוס.  "לא חושש ממכבי חיפה" (צילום: יועד כהן)

 

על המשחק אמר בן דיין: "היה משחק מעניין מאוד, אי אפשר לבקש יותר. קצת חלמנו במצב הנייח בגול

הראשון וגם בגול השני היתה טעות של שחקן מסויים. בכל מקרה נסתכל בווידאו ונתקן".

 

מאמן בני יהודה, גיא לוזון: "אני לא מאושר מהתוצאה. הובלנו ושיחקנו כדורגל טוב במחצית השנייה, אבל לפי דקות הסיום ואחרי שנשרק פנדל בדקה ה-90, אני יכול להגיד שאני מרוצה מהתוצאה. חזרנו מפיגור כי אנחנו קבוצה שמאמינה בעצמנו. אני מסתכל כבר על העתיד ונצטרך להוציא נקודות בכל מגרש. איבדנו שחקן כמו משה ביטון, שהוא מאוד משמעותי עבורנו, אנחנו כואבים מהפציעה שלו ונצטרך למלא את החלל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איתי שכטר
צילום: אלי אלגרט
מומלצים