שתף קטע נבחר

ביום ראשון הבא: לבני תעדכן על מצב המו"מ

ביום ראשון הקרוב תתכנס בשארם א-שייח ועידת שרי החוץ של הקוורטט. שרת החוץ, ציפי לבני, ומקבילה הפלסטיני, אבו עלא, ימסרו דיווח על מצב המשא ומתן

שרת החוץ, ציפי לבני, תשתתף ביום ראשון הקרוב בוועידת שרי החוץ של הקוורטט (הרביעיה הבינלאומית) בשארם א-שייח, ותמסור להם עדכון על מצב המשא ומתן עם הפלסטינים. כך סוכם בינה לבין ראש הממשלה, אהוד אולמרט.

 

הוועידה בשארם יתקיים לציון שנה לוועידת אנאפוליס. בשבועיים האחרונים התנהל דיון על כינוס נציגי הקוורטט - ארה"ב, רוסיה, האיחוד האירופי והאו"ם. את הרשות הפלסטינית ייצג אבו עלא, שימסור מצדו דיווח על מצב המגעים.

 

צרים דחפה לקיים אותו על אדמתה. הצדדים דנו באפשרות להוציא מסמך משותף לישראל ולפלסטינים במלאת שנה לוועידה. ישראל התנגדה לרעיון זה, העלול לטענתה לפגוע בהמשך המשא ומתן.

 

את ארה"ב תייצג במפגש מזכירת המדינה האמריקנית, קונדוליזה רייס, האדריכלית של ועידת אנאפוליס ומי שמלווה מקרוב את המשא ומתן בין הצדדים. רייס תגיע למזרח התיכון ביום רביעי הקרוב. במהלך ביקורה, תיוועד עם צמרת הממשל בישראל, ברשות הפלסטינית ובמדינות ערב, כדי לתאם את ההצהרות המשותפות. שרת החוץ לבני צפויה לצאת לשארם א-שייח ולחזור בו ביום, עם תום השיחות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תייצג את ישראל. ציפי לבני
צילום: AP
מומלצים