שתף קטע נבחר

ניצחון בכורה לאוקלהומה, מילווקי גברה על הניקס

NBA: ה'תאנדר ניצחו לראשונה מאז המעבר מסיאטל, 85:88 על מינסוטה. מייקל רד נפצע ברבע השלישי, אבל הבאקס הסתדרו, 86:94 בניו יורק. דיווחים: סטפון מארברי בדרך החוצה מהניקס

בתחילת הקיץ, הסופרסוניקס עזבו את סיאטל לטובת אוקלהומה. כמו כל התחלה, גם זו של עונת 2008/09 היתה לא פשוטה עבור הקבוצה החדשה, עם שני הפסדים רצופים. אבל לפנות בוקר (ב') הת'אנדר חגגו את הפעם הראשונה שלהם, עם ניצחון בכורה תחת שמם החדש, 85:88 על מינסוטה.

 

 

הטימברוולבס עוד הובילו בפער דו ספרתי ברבע השלישי, אבל אז ראסל ווסטברוק, בחירת סיבוב ראשון בדראפט, הראה למה היה שווה להשקיע בו, עם שתי חטיפות רצופות שנתנו את האות לריצת 0:13 שבעצם הביאה למהפך. ליי-אפ של ווסטברוק 2:19 דקות לסיום, בשתי הנקודות האחרונות שלו במשחק (קלע 14 סך הכל), העלה את אוקלהומה ל-85:86, לפני שהת'אנדר עצרו את הוולבס בשש ההתקפות הבאות שלהם בדרך לניצחון.


הת'אנדר יכולים לחייך. אוקלהומה חוגגת ניצחון בכורה (צילום: AP)

 

"נצטרך להיות אגרסיביים ולשחק לפעמים בצורה לא הכי יפה לעין כדי לנצח משחקים", סיכם ווסטברוק, הבחירה מספר 4 בדראפט, שאמור להיות המנהיג ההגנתי של הקבוצה הרביעית שספגה הכי הרבה נקודות בעונה שעברה, כשעוד קראו לה סיאטל.

 

קווין דוראנט, עם ערב קליעה חלש של 7 מ-21, הוליך את הת'אנדר עם 21 נקודות, ג'ף גרין הוסיף 13. אל ג'פרסון (24 נק' ו-13 ריבאונדים) רשם דאבל-דאבל שלישי רצוף למינסוטה, שקלעה רק שתי נקודות בחמש הדקות האחרונות.

 

ההגנה של מילווקי ניצחה את ההתקפה של ניו יורק

במפגש הסגנונות בין מילווקי של סקוט סקיילס ההגנתי לניו יורק של מייק ד'אנטוני ההתקפי, הבאקס גברו בחוץ על הניקס 86:94.


מייקל רד ומילווקי עוצרים את ריצ'ארדסון והניקס (צילום: AP)

 

אחרי שספגו כ-104 נקודות בערב בעונה שעברה, הבאקס פנו למאמן שיקגו לשעבר, שכבר הוריד את הממוצע העונה ל-93 נק' למשחק וקבוצתו עם מאזן 2:2, אחרי פתיחה עם שלושה משחקי חוץ.

 

"ידענו שעלינו לנצח את המשחק הזה. שיחקנו הגנה חזקה וזה עבד", סיכם מייקל רד (16 נק'), כוכב מילווקי, שנאלץ לצאת ברבע השלישי בגלל פציעה בקרסול וטרם ברור אם יחמיץ את המשחקים הבאים של קבוצתו. צ'ארלי וילנואבה הוסיף גם הוא 16 לבאקס, שכמעט איבדו יתרון 16 בסוף הרבע השלישי.

 

פאולה רדקליף, אלופת מרתון ניו יורק הטרייה, צפתה בניקס קולעים רק 12 שלשות מ-36 נסיונות (שיא מועדון למשחק) ומפסידים למרות צמצום הפער בסיום. קוונטין ריצ'ארדסון קלע 28 למארחת, זאק רנדולף הוסיף 15 לניו יורק, ששוב התגעגעה לסטפון מארברי, שהיה שוב על אזרחי בלבד, בשל המחלוקת שלו עם המאמן ד'אנטוני.

סטפון מארברי, הלילה. ייפרש מהניקס או ישלים עם ד'אנטוני? (צילום: AP)

 

דוני וולש מתכנן שיחות בין ד'אנטוני ומארבורי

לאחר שאמש החליט ד'אנטוני כי את מקומו של אדי קארי הפצוע ימלא ג'רום ג'יימס ולא מארבורי, למרות שזה לקח חלק רק בשני משחקים בעונה שעברה, הג'נרל

מנג'ר של של הניקס, דוני וולש, מתכוון לנצל את היומיים הקרובים, בהם הניקס לא משחקים, בכדי לנסות ולפתור את הסיטואציה הלא נוחה הזו, בסדרת שיחות בין השניים.

 

"אני רוצה לדבר עם מייק, ולהבין לאן הדברים הולכים, כי אני ממש לא מבין, כמו כולם, אני מניח", אמר הבוקר וולש. לפי דבריו, הג'נרל מנג'ר לא מאמין שאפשר יהיה להשאיר את מארבורי מחוץ לסגל לאורך עונה שלמה. במהלך שני משחקני הבית הראשונים העונה נשמעו לא מעט קריאות מהקהל הניו יורקי, שלא פעם הביע את מחאתו נגד מארבורי: "רוצים את סטפ".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קווין דוראנט עולה לסל מול הוולבס
צילום: AP
מומלצים