שתף קטע נבחר

גידול של 38% ברווחי פרטנר

חברת הסלולר מדווחת על רווח נקי של 296.2 מיליון שקלים. תחלק דיבידנד בגובה 237 מיליון שקלים

חברת הסלולר פרטנר שוב מדווחת על רבעון חזק ושוב מכה את התחזיות. פרטר דיווחה כי רשמה ברבעון השלישי של 2008 רווח נקי של 296.2 מיליון שקל, גידול של 38.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מדובר ברווח גבוה מתחזיות מרבית האנליסטים. במקביל, הודיעה החברה כי תחלק דיבידנד בהיקף של 237 מיליון שקל, המהווים 80% מהרווח הרבעוני, בהתאם למדיניות הדיבידנד של החברה.

 

בשורת ההכנסות רושמת פרטנר צמיחה נמוכה יחסית של 2.2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. סך ההכנסות שלה עמדו ברבעון השלישי על 1.636 מיליארד שקל, מתוכם 1.458 מיליארד שקל הכנסות משירותים.

 

החברה המשיכה בתהליך ההתייעלות, כך שרווח התפעולי הנקי (EBITDA) עמד ברבעון השלישי על 624 מיליון שקל, אשר מהווים 38.2%מהמכירות. לשם השוואה שיעור ה-EBITDA ברבעון המקביל אשתקד עמד על 33.7% בלבד.

 

האנליסט ערן יעקובי מלידר שוקי הון העריך כי החברה תרשום רווח של 258.1 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2008 ו-EBITDA של 550.5 מיליון שקל. החברה הכתה את התחזיות הללו בשיעור ניכר.

 

מנכ"ל החברה דוד אבנר התייחס לדוחות ואמר כי: "בזמנים אלו של חוסר יציבות ואי ודאות כלכלית, מהווה המבנה הפיננסי הגמיש של פרטנר, כלומר היכולת לייצר תזרים מזומנים חזק ויציב, את אחת החוזקות המרשימות של החברה. מבנה פיננסי זה משקף את מבנה המאזן היציב של פרטנר, את עמדתה התפעולית הבריאה כמו גם את יכולתה להמשיך לייצר ערך עבור בעלי מניותיה תוך הטמעה אקטיבית של יוזמות חדשות".

 

במסגרת הדו"חות, דיווחה החברה על השהיית התוכנית לרכישה חוזרת של מניותיה. החברה דיווחה כי החלטה זו התקבלה נוכח "חוסר היציבות המשמעותי בשווקים הפיננסים לאחרונה".

 

עוד נמסר כי "הנושא ייבחן מחדש על ידי הדירקטוריון ברגע שתנאי השוק יהיו יציבים יותר". בפברואר 2008 הודיעה החברה כי תבצע תוכנית לרכישה מחודשת של מניות בשווי כולל של 600 מיליון שקל. נכון לתום הרבעון השלישי רכשה החברה מניותיה מהשוק בשווי של 351 מיליון שקל, במחיר ממוצע של 78.44 שקלים. כיום נסחר המניה במחיר של כ-70 שקלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרטנר: זמן האוויר לא ירד לטמיון
מומלצים