שתף קטע נבחר

אולמרט נחקר: "הורידו אותו על סמך מידע חלקי"

המשטרה ביצעה השלמות חקירה בפרשת "ראשונטורס". יועץ התקשורת של ראש הממשלה: "משתמשים במונח 'השלמות חקירה' במקום להודות שהורידו ראש ממשלה מכהן על סמך תמונה חלקית בלבד"

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, נחקר היום (יום ו') זו הפעם התשיעית, הפעם ביקשו החוקרים לבצע השלמות בפרשת "ראשונטורס". חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) של המשטרה הגיעו למעון הרשמי בירושלים. 

 

החקירה החלה בשעה 10:00, ואנשי המשטרה החוקרים הגיעו עוד קודם לכן, לשם היערכות. ראש הממשלה פינה לצורך החקירה כשעתיים מזמנו. עם תום החקירה יצאו אנשי המשטרה לפגישה עם ראש אגף החקירות ניצב יוחנן דנינו על מנת לעדכן אותו בפרטים.  

 

בתגובה לחקירה, מסר יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן: "במקום להודות בעובדה שהורידו ראש ממשלה מכהן על סמך תמונה חלקית בלבד וכי הודעת המשטרה על סיום החקירה היתה נמהרת, מנסים כעת במשטרה לטשטש את העובדות על-ידי שימוש בביטוי 'השלמות חקירה'. זה ניסיון לזרוק חול בעיני הציבור. מה השלב הבא? השלמה להשלמה?".

 

בחקירתו האחרונה של אולמרט בחודש שעבר התעמת ראש הממשלה עם חוקריו שהעלו שוב שאלות בפרשת "ראשונטורס", עליהן סירב לענות. אולמרט זעם על העובדה שהוא נשאל על הפרשה, על אף שהמשטרה כבר העבירה לפרקליטות את תיק החקירה בפרשת מימון הטיסות וכן בפרשת "מעטפות הכסף", עם המלצה להגיש כתב אישום.  

 

יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, סיפר אחרי החקירה השמינית ראש הממשלה הופתע ואמר לחוקרים: "רק לפני כשבועיים המלצתם להגיד נגדי כתב אישום בשורה של עבירות, קבעתם שאני אשם בעבירות קשות ועכשיו אתם פותחים עוד פעם את התיק ושואלים אותי שאלות?"

 

"זו פשוט שערורייה. כיצד יתכן שהמשטרה ממהרת להמליץ על כתב אישום נגד ראש ממשלה מכהן, כאשר היא לא סיימה לבדוק את הדברים עד הסוף? הציבור חייב להתעורר", אמר יועצו של אולמרט. 


פורסם לראשונה 07/11/2008 09:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חקירה תשיעית. אולמרט
צילום: AFP
צילום: גיל יוחנן
החוקרים חוזרים למעון ראש הממשלה (ארכיון)
צילום: גיל יוחנן
מומלצים