שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: כמאתיים כרטיסים נותרו למשחק

אלישע לוי מתכוון לפתוח נגד מכבי נתניה באותו הרכב שניצח את הכח רמת גן, מכבי תל אביב ובני סכנין. עמרי אפק שוב לא בסגל, גולסה וגדיר צפויים להשתלב במהלך המשחק. לפני שריקת הפתיחה תתקיים דקת דומייה לזכרו של יצחק רבין ז"ל

לקראת מפגש הפיסגה שייערך מחר (ב') בקרית אליעזר בין מכבי חיפה (מקום ראשון) למכבי נתניה (מקום שני), קיימה הערב חיפה אימון, בעקבותיו מסתמן שהמאמן אלישע לוי לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב שניצח בשלושת המחזורים האחרונים את בני סכנין (0:1), מכבי תל אביב (2:3) והכח עמידר רמת גן (0:3).

 

הקשר עמרי אפק לא ייכלל בסגל הקבוצה. אפק סובל מפציעה קלה, אך נראה כי בכל מקרה לא תוכנן להכלל בסגל, לאחר חזרתו של המגן רוני גפני מפציעה. איל גולסה ומוחמד גדיר הצעירים צפויים להשתלב ב-11 גם במהלך המשחק הקרוב.

 

בחיפה קיים טירוף לקראת המשחק, ובקופות משרד הכרטיסים "גרבר" נותרו כמאתיים כרטיסים לאוהדים הירוקים, כולם ליציע 5 ב', שהמכירה אליו החלה באיחור, לאחר שנודע כי המכירה בנתניה מתנהלת יחסית בעצלתיים ובסופו של דבר הוא הוקצה לאוהדים הירוקים. בחיפה מעריכים כי עד מחר יאזלו כל הכרטיסים האחרונים שנותרו. האוהדים בחיפה מבטיחים קרנבל גדול ביציעים.

 

לפני המשחק תתקיים דקת דומיה לזיכרו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, במלאות 13 שנה להרצחו. בחיפה זוכרים את ארועי השנה שעברה, כשלפני

המשחק מול בית"ר ירושלים ביזו אוהדי האלופה את זיכרו של רבין, שרקו בוז ושרו שירי הלל ליגאל עמיר. הפעם בטוחים בחיפה כי הן הקהל המקומי, והן זה של נתניה, יכבדו את זכרו של יצחק רבין ז"ל.

 

הרכב משוער: אמיר אדרי; אלון חרזי, לאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב; יניב קטן, ת'מבינקוסי פאנטיני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלישע לוי
צילום: חגי אהרון
מומלצים