שתף קטע נבחר

כתובת אנטישמית בקרואטיה: "גרנט חרא יהודי"

היידוק ספליט הודיעה רשמית שהמאמן הישראלי לא ימונה לתפקיד, אם כי לא ציינה במפורש את הסיבה. על הכתובות נמסר מהמועדון: "המעשה ומבצעיו אינם מייצגים את הקבוצה"

שוב מקרה מכוער של אנטישמיות בעקבות צפי להגעתו של ישראלי לקבוצה באירופה. כתובת אנטישמית "גרנט חרא יהודי", מלווה בציור של צלב קרס, נמצאה היום (ה') ברחובות ספליט שבקרואטיה, העיר אליה אמור היה מאמן צ'לסי לשעבר להגיע על מנת לנהל משא ומתן למינויו למאמן הקבוצה.

 

כזכור לפני כשבועיים נפגש גרנט עם ראשי המועדון ושחקן הקבוצה, שחקנו לשעבר של גרנט במכבי חיפה ג'ובאני רוסו. זאת, כאשר הצדדים דנו לגבי האפשרות שמאמן נבחרת ישראל לשעבר יגיע לעבוד במועדון. לאחר מכן פורסמו ידיעות בקרואטיה לפיהן בודק הבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ', את האפשרות לרכוש את הקבוצה.

 

כעת מסרה היידוק ספליט שגרנט לא יגיע למועדון, אולם לא קישרה בין עובדה זו לכתובות נגד המאמן. "גרנט לא יגיע לקבוצה", נמסר בהודעה הרשמית של היידוק ספליט מבלי לספק את הסיבה. בנוגע לכתובות האנטישמיות נמסר מהמועדון: "אלו דברים שלא מייצגים את הדיעה שלנו ונעשו בידי גורמים קיצונים. המעשה ומבצעיו אינם מייצגים את המועדון ולא ברור לנו מי עומד מאחורי זה".

 

לפני כ-20 שנה עמד החלוץ הישראלי רוני רוזנטל לחתום באודינזה האיטלקית. העיסקה בוטלה בסופו של דבר לאחר שאוהדים אנטישמים של הקבוצה רוססו כתובות "יהודים החוצה" ו"רוזנטל לתנור". אודינזה הודיעה אז שההסכם עם רונזטל בוטל מאחר שלא נמצא כשיר מהבחינה הרפואית, מה שלא הפריע לו לאחר מכן לעשות קריירה מרשימה בליברפול וטוטנהאם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים