שתף קטע נבחר

'שירים ושערים' שוב יורדת מהאוויר

תוכנית הרדיו, ששבה לשדר רק מהמחזור החמישי של ליגת העל, נתקלת בקשיים עם לוחות הזמנים של המשחקים. ההתאחדות: "זו פגיעה באוהדי הכדורגל"

תכנית הרדיו 'שירים ושערים' שוב יורדת מהאוויר, כך התברר הבוקר (ו'). התכנית, שהחלה רק במחזור החמישי של ליגת העל, יורדת משידור בעקבות העובדה ששעת התחלת התכנית מאפשרת לה שידור של משחק אחד בלבד.

 

"לוחות הזמנים של המשחקים הם אלה שאינם מאפשרים לנו שידור מלא ורציף של התכנית", נמסר מרשות השידור. "על פי הסכם שנחתם בין ערוץ הספורט לערוץ השידור נקבע שישודרו בין שלושה לארבעה משחקים בזמן התכנית, על מנת לאפשר מעבר אמיתי ומעניין בין המגרשים, כדי שהמאזינים יוכלו להתעדכן במה שקורה בשידור חי".

 

"עם זאת, לצערנו ההתאחדות לכדורגל וערוץ הספורט לא עמדו בסיכום הזה וברשות השידור החליטו שבתנאים האלה אי אפשר להמשיך ולשדר את התכנית", סיכמו ברשות השידור.

 

מההתאחדות מסרו בתגובה כי "לוחות הזמנים של המשחקים היו ברורים וידועים לכל. על מנת שהתכנית שירים ושערים תשודר, יצרה ההתאחדות חלונות שידור במיוחד לתכנית. ואף מעבר לכך. בשבת זו המשחקים נקבעו בהתאם לדרישתם. אנחנו מופתעים ורואים בחומרה את אי שידור התכנית. זוהי פגיעה בציבור אוהדי הכדורגל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צפריר אביוב
אוהדים מאזינים
צילום: צפריר אביוב
מומלצים